جیمز وان و جیسون بلوم در حال ادغام شرکت های خود برای ایجاد یک نیروگاه ترسناک هستند – گزارش

این نیویورک تایمز گزارش می دهد که آیکون های ترسناک معاصر جیسون بلوم و جیمز وان به زودی شرکت های خود یعنی Blumhouse Productions و Atomic Monster را در یک خانه هیولاهای ترسناک ادغام خواهند کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بلوم توضیح داد: «جیمز احتمالاً 70 تا 80 درصد هنرمند و 30 تا 20 درصد تاجر است و من برعکس هستم. ما واقعاً مکمل یکدیگر هستیم، یین و یانگ، که بخشی از چیزی است که این را بسیار هیجان انگیز می کند.

بلومهاوس و هیولاهای اتمی قبلاً در ساخت M3gan، یک مهیج علمی تخیلی درباره عروسکی هوش مصنوعی که از بین می رود و قتل عام اتفاق می افتد، همکاری کرده اند. صحنه رقص عروسک زمانی که اولین تریلر اوایل پاییز امسال منتشر شد، در فضای مجازی پخش شد.

پس از ادغام، انتظار می رود هر دو شرکت تولیدی به عنوان برچسب های خود به فعالیت خود ادامه دهند و هر کدام استقلال و حساسیت های خلاقانه خود را حفظ کنند. Atomic Monster قصد دارد از زیرساخت‌های موجود Blumhouse برای گسترش بیشتر تجارت خود در حوزه‌های فیلم، تلویزیون و محتوای جدید مانند پادکست‌ها و برنامه‌های صوتی و حتی بازی‌های ویدیویی استفاده کند.

بلوم در صحبت با تایمز توضیح داد که چرا این ادغام منطقی بود و چگونه وان به او به عنوان یک فیلمساز احساس کامل بودن داد.

بخوانید  فروش بیش از ۳۰۰ هزار نسخه از بازی Slime Rancher 2

Blumhouse که به خاطر برداشت کم‌هزینه‌اش از فیلم‌های ترسناک شناخته می‌شود، در حال حاضر با یونیورسال قرارداد اولیه‌ای دارد که تا زمانی که قرارداد بسته شود، به هیولای اتمی نیز ادامه خواهد یافت. قرارداد مشابه وان با برادران وارنر. اوایل سال جاری پس از هفت سال به پایان رسید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر