پاسخ امروز وردل (#516) – 17 نوامبر 2022

اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید. خوشبختانه، ما این را در ادامه این راهنما ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را به بازیکنانی خواهیم داد که می‌خواهند بدون آسیب از امروز خارج شوند.

پاسخ امروز وردل – 17 نوامبر 2022

ما با نکاتی شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه را می توان به سه روش مختلف نوشت، اما این کلمه خاص قیدی است که کسی یا چیزی را در یک مکان خاص توصیف می کند.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، اما آنها تکرار می کنند. حروف صدادار در وسط و آخر کلمه می آیند. کلمه با “t” شروع می شود.

چه کسی هر چند وقت یک بار از یک اقدام کوچک وردل در پنجشنبه قدردانی نمی کند؟ ما با نسخه دیگری از راهنماهای Wordle خود برگشتیم، این بار در 17 نوامبر. کلمه امروز کمی پیچیده است، حتی اگر یک کلمه بسیار رایج است که هزاران بار در زندگی روزمره استفاده می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل Wordle به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل وردل 17 نوامبر “اینجا” است. هر کلمه ای با یک مصوت تکرار شونده مشکل است، اما خوشبختانه آن کلمه بسیار رایج است. امیدوارم همه بازیکنان بتوانند پاسخ صحیح را دریافت کنند و به روند خود ادامه دهند. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

بخوانید  تبدیل Xenoblade Chronicles 3 به پرفروش‌ترین بازی دیجیتالی نینتندو سوییچ