فیلم جدید بیگانه به دنبال اضافه کردن ستاره برنامه‌نویس به بازیگران است – گزارش

هیچ بازیگر دیگری تایید نشده است.

ضرب الاجل گزارش می دهد که کیلی اسپانی در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید بیگانه قرن بیستم است که فده آلوارز (نفس نکش) کارگردانی می کند و اسکات فری ساخته ریدلی اسکات تهیه کننده است. منابع آنها چیز بیشتری در مورد تولید نمی گویند، و قرن بیستم نیز اظهار نظری نکرده است.

ظاهراً زمین آلوارز هم قرن بیستم و هم اسکات فری را تحت تأثیر قرار داده است، بنابراین آنها آن را در اولویت اصلی خود قرار داده اند و تلاشی در حال انجام است تا این تولید در اوایل سال آینده راه اندازی شود. یک فیلمنامه اخیر ارائه شده است و حرکت واقعاً شروع شده است.

آخرین فیلم بیگانه، بیگانه: پیمان، در سال 2017 اکران شد و در باکس آفیس عملکرد ضعیفی داشت اما بازخوردهای کلی مثبتی دریافت کرد. می توانید به عقب برگردید و بررسی ما را اینجا بخوانید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این هفتمین فیلم بیگانه خواهد بود، بدون احتساب اسپین آف Aliens vs. Predator. نقش اسپینی تا کنون نامشخص است، اما او با علمی تخیلی غریبه نیست، زیرا در فیلم Pacific Rim: Uprising بوده و در Devs از FX بازی کرده است، جایی که او نقش شخصیتی را بازی می‌کند که خود را مرد معرفی می‌کند.

این فیلم تنها تولید بیگانه در راه نیست. FX برنامه تلویزیونی Alien خود را با نوآ هاولی که قبلاً با برنامه های Fargo و Legion خود در این شبکه موفقیت آمیز بوده است در دست ساخت دارد. همچنین انتظار می رود که تولید این محصول در سال 2023 آغاز شود.

بخوانید  منتظر تجربه GTA 6 با 60 فریم در PS5 Pro نباشید