نکات وصله Warzone 2.0، آنچه باید بدانید | اخبار گیم اسپات

از نظر محتوای جدید، بازی چند نفره Modern Warfare II یک نقشه کوچک جدید به نام Shoot House و یک اپراتور جدید به نام زئوس را اضافه می کند (با خرید Battle Pass می توان فورا قفل او را باز کرد). حالت جدید هاردکور که اکنون Tier 1 نامیده می شود، اکنون در Modern Warfare II نیز در دسترس است، اما لیست پخش CDL Moshpit با تاخیر مواجه شده است.

Warzone 2.0 امروز راه اندازی می شود و Activision با پیامی توییتری از طرفداران می خواهد که F را فشار دهند تا به آنها احترام بگذارند. این البته تماسی است به میم محبوب. Warzone Caldera، همانطور که گفته می شود، به مدت 12 روز آفلاین خواهد بود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در 28 نوامبر باز خواهد گشت. اکتیویژن به پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داد، اما میزان پشتیبانی آن مشخص نیست.

همچنین جدید در Warzone 2.0 امروز DMZ است، جایی که بازیکنان برای تکمیل اهداف با هم کار می کنند. روی نقشه مناطق قفل شده ای وجود دارد که بازیکنان پس از یافتن کلیدهای خاص می توانند آنها را باز کنند. بازیکنان در تلاش برای رسیدن به هلیکوپتر در انتها برای exfil با دیگر شخصیت‌های انسانی و هوش مصنوعی مبارزه خواهند کرد.

پچ یادداشت‌های فصل 1 شامل طیف وسیعی از تغییرات تعادل سلاح، از جمله M4 با کاهش گسترش لگن، Kastov 545 با افزایش سرعت ADS، و یک عصب کلی برای انواع سلاح‌ها. سلاح‌هایی مانند Lockwood 300 که دارای دامنه آسیب آن کاهش یافت .

بخوانید  لغو سریال The Wilds پس از دو فصل توسط آمازون

لیست کامل یادداشت های پچ: