توسعه دهنده Dead by Daylight گروهی از کارمندان را اخراج کرد


Behavior Interactive، توسعه دهنده Dead by Daylight، به نظر می رسد آخرین استودیویی باشد که با اخراج مواجه شده است.

طبق آخرین گزارش ها، Behavior Interactive، توسعه دهنده بازی Dead by Daylight، به نظر می رسد برخی از کارمندان خود را اخراج کرده است. منابع نزدیک به استودیو به Kotaku Media گفتند نزدیک به 45 نفر در بخش های مختلف استودیو در دفتر مرکزی مونترال بیکار شدند. این استودیو در حال حاضر در این مورد اظهار نظری نکرده است. اما حداقل یک کارمند لینکدین عمومی شده است.

در سال 2023 شاهد اخراج های زیادی بودیم و این موج اخراج به سال جدید رسید. فرهان نوریک بازی ساز که از اوایل سال گذشته اخراج ها را در صنعت بازی دنبال می کند، در یک وب سایت تخمین زده است که بیش از 10500 نفر در سال گذشته شغل خود را از دست داده اند. تا کنون در سال 2024، حدود 3000 نفر بیکار شده اند.

یونیتی هفته گذشته اعلام کرد که 25 درصد از نیروی کار خود را که نزدیک به 1800 نفر است، کاهش می دهد. گروه تاندرفول، هلدینگ بازی های ویدیویی سوئدی نیز اخراج 20 درصد از کارکنان خود را تایید کرده است. در سال گذشته، شرکت‌هایی مانند Embriser Group، Xbox Gaming Studios، Epic Games، Sony، CD Project، Unity، Ubisoft، Rite Games، Blizzard، Crystal Dynamics، Codemasters، Bioware، Striking Distance، Team17، Frontier Developments، Telltale Games، Digital Extremes، Amazon و Digital Update تحت تأثیر این تنظیمات قرار گرفتند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فقط برای امروز صدها مجسمه و مجسمه جنگ ستارگان با کیفیت بالا را ذخیره کنید