مدیرعامل مایکروسافت می‌گوید: مایکروسافت می‌تواند ناشر خوبی در همه پلتفرم‌ها از جمله سونی و نینتندو باشد



مایکروسافت در حال گسترش برنامه های توسعه بازی خود است، زیرا در مصاحبه ای جدید، مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا توضیح داد که این شرکت قصد دارد به یک “ناشر خوب” در همه پلتفرم ها تبدیل شود. این اظهارات پس از بستن قرارداد مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد منتشر شد، فرآیندی که بیش از یک سال طول کشید و در طول مسیر با چالش‌های قانونی متعددی مواجه شد.

“ما در تجارت بازی هستیم، ما عاشق بازی‌ها هستیم. در واقع، Flight Simulator حتی قبل از ویندوز ایجاد شد. اما ما شماره سه، شماره چهار بودیم. و با Activision، فکر می‌کنم این شانس را داریم که ناشر خوبی باشیم. کاملاً نادلا گفت: صادقانه بگویم، در سونی، نینتندو، رایانه شخصی و ایکس باکس بلومبرگ. ما برای تکمیل این خرید بسیار هیجان‌زده هستیم و از تکمیل آن بسیار خوشحالیم.»

این اولین باری نیست که نادلا در مورد برنامه های مایکروسافت برای عرضه بازی ها بر روی پلتفرم های بیشتر، از جمله پلتفرم های رقیب صحبت می کند و گزارش شده است که انحصاری های مایکروسافت مانند Sea of ​​Thieves یا Hi-Fi Rush می توانند به نینتندو راه یابند. و کنسول های سونی به زودی

مایکروسافت هنوز به این ادعاها پاسخ نداده است، اگرچه در طول فرآیند خرید اکتیویژن بلیزارد متعهد شد که به انتشار بازی‌های جدید Call of Duty در پلی‌استیشن ادامه دهد و قول داد که این فرنچایز را در آینده به کنسول‌های نینتندو بیاورد. با همین روحیه، Arkane Lyon، استودیوی اختصاصی مایکروسافت، هنوز تایید نکرده است که آیا بازی ویدیویی Blade آن انحصاری برای ایکس باکس خواهد بود یا بر روی پلتفرم های دیگر منتشر خواهد شد.

بخوانید  بررسی بازی Forza Motorsport | ماشین سواری نقش آفرینی

این هفته برای مایکروسافت یک هفته بزرگ خواهد بود، زیرا پیش نمایشی از بازی های آینده ایندیانا جونز خود را در اولین پخش مستقیم Developer DIRECT خود در سال ارائه می دهد. این نمایش همچنین شامل Avowed، Hellblade 2: Senua's Saga و Ara: History Untold خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر