راهنمای کامل بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل ویجیاتو | 1gamer

به همین منظور میتوانید از طریق همین صفحه مقدار سی پی ای که بسته به نوع اسکین مورد نظر در بازی احتیاج دارید اقدام به خرید کنید . توجه داشته باشید که کمتر از مقدار خواسته شده برای اسکین مورد نظر سی پی خریداری نکنید که برای شما فعال نخواهد شد. کالاف دیوتی موبایل یکی از پرمخاطب ترین بازی های اکشن می باشد و خرید cp این بازی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. چگونه تمام اسکین های کالاف دیوتی موبایل را ببینیم؟ Gunsmith به شما اجازه می‌دهد که بتوانید سلاح‌های‌تان را شخصی‌سازی کنید و از اتچمنت‌ها و اسکین‌های مختلف بهره ببرید.

  • این امر خرید و استفاده از آیتم های موجود در این گونه بازی ها را به امری لازم تبدیل کرده است.
  • یعنی کاربران بازی های مختلف، با ورود به بخش فروشگاه بازی، می توانند سکه های درون یک بازی را خریداری کرده و از آن برای خرید آیتم های درون بازی استفاده کنند.
  • در این حالت نمی‌توانید با لود اوت دلخواه‌تان بازی را آغاز کنید و امکان رسپاون شدن به این راحتی‌ها وجود ندارد و همچنین شما با محیط بزرگتری مواجه خواهید شد.

شاید بپرسید ایا بازی کالاف دیوتی گوشی را خراب میکند ؟ باید گفت قطعاً شما هم می‌دانید که متهم ردیف اول خراب شدن گوشی، گرماست. هر چقدر هم که عملکرد گوشی سنگین‌تر باشد حرارت تولید شده افزایش می‌یابد. منطقیست که وقتی بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل اجرا می‌شوند گوشیتان گرم شود و مسلماً هر دستگاهی که بهتر بتواند این گرمای تولید شده را کنترل کند، در طولانی مدت دوام بیشتری خواهد داشت. بازی کالاف دیوتی موبایل طراحی واقع گرایانه سه بعدی دارد و با داشتن محیط‌های متنوع، امکان استفاده از انواع سلاح‌ها و داشتن انیمیشن‌های جذاب و متنوع توجه علاقه‌مندان به بازی‌ای تفنگی را به خود جلب می‌کنند. سازندگان بازی تلاش کرده‌اند صداهای گلوله‌ها و انفجار‌ها تا حد ممکن شبیه به واقعیت باشد و با استفاده از موسیقی‌های حماسی فضای هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان ایجاد کنند.

بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

کالاف دیوتی یک «مگا بازی» است

همچنین باید بگوییم که حالت‌های ویژه‌ای نیز در این بازی وجود دارند که برای مثال می‌توان به Standoff – Halloween ،Sniper Only ،Gun Game و Prop Hunt اشاره کرد. هر یک از این حالت‌ها ویژگی‌هایی دارند که گیمرها را به سمت خود جذب می‌کنند. پس حواس‌تان به بتل پس باشد تا بدانید از کجا می‌توانید پاداش‌های مختلفی را دریافت کنید.

ترفند های بازی کالاف دیوتی موبایل

در این حالت از بازی شما با تشکیل تیم خود، باید به نبرد تیم حریف بروید. مایکروسافت برای ساخت نوعی محتوای ویدیو گیمی با TiMi Studios، زیرمجموعه شرکت چینی Tencent همکاری می‌کند. شرکت اکتیویژن بازی جدیدی از مجموعه‌ی Call Of Duty برای موبایل را با اسم رمز Project Aurora معرفی کرد که درحال‌حاضر در مرحله‌ی آزمایش است. خوبه ولی من گوشی می‌خوام که هم به هیچ وجه از لگ خبری نباشه و هم بیشترین مدت زمان به این شکل دوام بیاره و مثلا بعد از چند سال سیستمش خراب نشه و لگ پیدا کنه. اگر این گزینه‌ها در اختیارتان قرار نگرفت، دکمه‌ی پاور را تا زمانی که گوشی خاموش شود نگه دارید. توجه داشته باشید که برای شرکت در هیچ یک از این چالش‌ها لازم نیست اطلاعات اکانت بازی خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

در این مسابقه مجله خبری یک گیمرکنان می‌توانند انواع وسایل نقلیه مانند تانک را در اختیار داشته باشند و در یک درگیری مسلحانه و مرگبار دشمنان را از پا در بیاورند. این بازی روی اکثر گوشی‌های متوسطی که اندروید ۵.۱ به بالا دارند و رم آن‌ها حداقل ۲ گیگ است، اجرا می‌شود؛ اما برای اجرای بدون لگ و راحت بازی باید گوشی قوی داشته باشید. همینطور از شما دسترسی به حافظه برای ذخیره و همچنین میکروفون برای چت صوتی را می‌خواهد. منظور از موثرتر بازی کردن است که بتوانید در قسمت بتل رویال بازی، بیشتر کیل بگیرید و در راستای رسیدن به پیروزی بهتر عمل کنید. فارغ از تنظیمات عمومی بازی، هرکدام از حالت‌های بازی نیز تنظیمات خاص خود را دارند که حرفه‌ای‌ها با توجه به سبک بازیشان آن‌ها را به صورت جداگانه انتخاب می‌کنند. کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و…

بخوانید  لوله بازکنی جنت آباد 09127235963 تخلیه چاه ، تعمیرچاه ارزان

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر