آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

همچنین، خرید یوسی پابجی موبایل برای گوشی های آیفون و اندروید نیز مناسب است. اگر گوشی شما سامسونگ یا هر مدل دیگری است، می توانید این بازی را بخرید و با خیال راحت آن را روی دستگاه خود نصب کنید. خوشبختانه این بازی انعطاف بالایی با سیستم های عامل موبایل داشته و می توان آن را روی هر گوشی نصب کرد. چیزی که پابجی را تبدیل به یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های بتل رویال کرد، گیم‌پلی هیجان‌انگیز آن بود.

  • بازی پابجی موبایل یکی از پدیده‌های چند سال اخیر است و همین حالا به راحتی می‌‎توانید در قسمت دانلود بازی PUBG Mobile آن را برای هر دو سیستم عامل Android و IOS دانلود کنید.
  • با این امکانات شما می توانید قدرت خود را برای پیروزی های بعدی افزایش دهید.
  • در قسمت‌تمرین، شما می‌توانید با تجهیزات مختلف آشنا شوید و تفاوت آن‌ها را بایکدیگر یادبگیرید.

برای بهترین تنظیمات sensitivity پابجی موبایل بهتر اینست که هر بخش را باتوجه به مواردی که گفته شد، تنظیم کنید. با این حال اگر وقت کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید از تنظیمات آماده بهره ببرید. ممکن است دوربین دوچشمی درتنظیمات شما عنوان اسکوپ را داشته باشد. برای اینکه بهترین تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش را تنظیم کنید، گزینه‌ها را مانند عکس زیر انتخاب کنید و سپس باتوجه به مواردی که در ادامه توضیح می‌دهیم، این میزان را تغییر دهید تا بهترین حساسیت را برای استایل بازی خود انتخاب کنید.

چگونه بازی پابجی موبایل کره‌ای را دانلود کنیم؟

سلام؛ اگر فایل به طور صحیح و کامل دانلود شده باشه در انتها و پس از دانلود پابجی اقدام به اکسترکت فایل کنید. برای اطمینان از دانلود کامل فایل ها حجیم بهتره که از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید. فایل دیتا را مطابق پردازنده گوشی خود دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج کنید؛ سپس پوشه com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/Obb انتقال دهید. انتشار رسمی حالت Aftermath؛ افزوده شدن مکانیک‌های گیم پلی جدید برای تجربه‌ای به مراتب بهتر. ابتدا از عدم نصب یا حذف بازی پابجی از روی موبایل خود اطمینان حاصل کنید. ابتدا دسترسی ‌های بازی خود را بررسی کرده و درصورتی که مجوز دسترسی به میکروفن خود را به بازی نداده‌اید، اینکار را انجام دهید؛ در انتها از سلامت هندزفری و میکروفن خود نیز اطمینان حاصل کنید.

بخوانید  PUBG MOBILE برنامه‌ها در Google Play | 1gamer

چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ مطمئن ترین راه های حل این مشکل!

از همه مهم‌تر اینکه جذاب و مهیچ بودن این بازی به افزایش تعداد کاربران آن دامن زده‌ و همین امر باعث شده‌است تا میزان خرید یوسی ارزان بازی پابجی موبایل به‌صورت غیرقابل‌باور بیشتر شود و گیمرها به‌واسطۀ مزایای آن، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مفید واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی قصد داریم به نکات دیگری در رابطه با خرید یوسی پابجی با قیمت مناسب بپردازیم. در نقشه‌های بازی پابجی رودخانه و دریاچه وجود دارد که در بعضی مواقع عبور از این دریاچه‌ها بسیار راحت‌تر از مناطق خشکی است؛ اما به یاد داشته باشید با این کار به‌راحتی به دشمن فرصت می‌دهید تا در شرایط خوبی شما را هدف خود قرار دهد. حتی ماندن زیر آب در مدت طولانی فقط برای شما فرصت بیشتری می‌خرد؛ ولی جلوی حریف را نمی‌گیرد.

خرید ۱۹۸ یوسی پابجی

با مجله خبری یک گیمر سی پی کالاف، یو سی پابجی، و خرید جم فری فایر با ایدی از iranmojo دیگر نیازی نیست نگران کلاهبرداری و از دست دادن اموال خود باشید، زیرا ایران موجو دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و می‌تواند در اسرع وقت الماس فری فایر را برای شما فراهم کند. از آنجا که فری فایر در کشور ما یک بازی بسیار محبوب می‌باشد، شما می‌توانید با خرید جم فری فایر از ایران موجو در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، حساب بازی خود را شارژ و فعال نمایید. با خرید الماس فری فایر، می‌توانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید. این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد. سرعت اینترنت باید بالا باشد به عنوان مثال سرور روی ۱۰۸ برای بازی پابجی موبایل مناسب است.

بخوانید  دانلود بازی کلش اف کلنز 15 83.23 Clash of Clans برای اندروید + آیفون اندروید تایم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر