فقط برای امروز صدها مجسمه و مجسمه جنگ ستارگان با کیفیت بالا را ذخیره کنید


معنای واقعی روز جنگ ستارگان این است که جشن یک فرنچایز محبوب است، اما در حال حاضر برای شما مهم نیست و می‌خواهید چند معامله خوب مرتبط با IP پیدا کنید. خوشبختانه، مجموعه های جانبی دقیقاً همان چیزی را که شما به دنبال آن هستید در قالب مجسمه های کلکسیونی، مجسمه و چند قطعه هنری برای آویزان کردن بر روی دیوار خود دارد.

در وب‌سایت سایدشو، تعدادی از آیتم‌های مربوط به جنگ ستارگان به شدت کاهش یافته‌اند، مشابه اینکه دارث ماول در اپیزود اول: تهدید فانتوم، مقدار شگفت‌انگیزی از وزن خود را در زمان رکورد کم کرد. برخی از موارد قابل توجه عبارتند از این مجسمه دوست داشتنی Jabba the Hutt یک کپی در مقیاس 1:10 از ارباب جنایتکار بدنام که با یک پایگاه نمایشی عظیم همراه است، و سالکیوس بی کرامب، دستیار پوزخند جبا. بله، او یک نام، یک مدخل بسیار طولانی در پایگاه داده Wookiepedia، و یک غلغله دارد که کابوس های شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

نیم تنه کلکسیونی Boba Fett
نیم تنه کلکسیونی Boba Fett

برای چیزهای بی نهایت جالب تر، این را بررسی کنید مجموعه Mandolorian و Grogu. تولید شده توسط Hot Toys، اینها اکشن فیگورهایی در مقیاس 1/4 هستند که دارای مقدار باورنکردنی از جزئیات، لوازم جانبی معتبر هستند و می توانند ژست متوسطی داشته باشند. بهتر از آن، می‌توانید آن‌ها را روی پایه نمایشگر دیوراما با تم ماندالوریان قرار دهید، که دارای عملکرد نورپردازی LED، عناصر تزئینی تکرار شونده سنگین E-Web، بقایای IG-11، کلاه ایمنی ماندالوریا و جمجمه اسطوره‌ای است. مهر. همچنین وجود دارد نسخه واقعی گروگو در این تبلیغات موجود است، در صورتی که می خواهید احساس کنید که چگونه است که ستاره واقعی The Mandalorian را در تمام طول روز با خود حمل کنید.

بخوانید  جیمز کامرون می خواست با دنباله های آواتار از "اثر چیزهای عجیب" جلوگیری کند

اگر خیلی کوچک است و به دنبال امنیت واقعی خانه هستید، شاید یک Stormtrooper نیم‌اندازه همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. بله این رقم 2000 دلاری در مقیاس 1:2 از یکبار مصرف ترین سرباز در کهکشان ارزان نیست، اما عالی به نظر می رسد، از مواد محکم ساخته شده است، و برای هر کسی که به دنبال انجام این کار است عالی است. مراجع بعلاوه، در صورت کمبود جا، می توانید لباس ها را به آن آویزان کنید. برای معاملات بیشتر قبل از رسیدن Revenge of the Fifth، مرکز معاملات روز جنگ ستارگان GameSpot را بررسی کنید.

تخفیف‌های روز مجموعه‌های نمایش جانبی جنگ ستارگان

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.