توسعه دهنده Apex Legends Respawn با اخراج EA مواجه شد

حتی سازندگان Apex Legends، اولین تیرانداز EA، از اخراج‌های اخیر صنعت مصون نیستند و چندین عضو تیم در رسانه‌های اجتماعی تایید کردند که توسعه‌دهنده Respawn تحت تأثیر قرار گرفته است.

اگرچه او شخصاً این کار را رها نکرد، آرون استامپ، طراح سطح Respawn، در مقاله‌ای در X تأیید کرد که اخراج‌ها به تیم ضربه زده است.

استامپ گفت: «امروز تیم Apex با اخراج مواجه شد. شرم آور است که می بینم برخی از افرادی که تقریباً سه سال است با آنها کار کرده ام اخراج شده اند. امیدوارم هر چه زودتر روی پای خود بازگردند.

پیتر استوارت، نویسنده ارشد در Respawn نیز این خبر را تایید کرد.

استوارت در راه کمک به من یا تقویت سیگنال گفت: «روز سخت در EA»، واقعاً سخت است که انرژی و شادی برای ساخت بازی در این محیط پیدا کنم.

یکی از توسعه دهندگان اخراجی، مدیر رسانه های اجتماعی الکس آکرمن، به مدت پنج سال در این شرکت بود.

آکرمن در X می گوید: «پس از 20 فصل Apex و پنج سال در Respawn تقریباً تا امروز، کار من اخراج شد و من اخراج شدم. و یک نقطه برجسته از زندگی من. برای همه چیز متشکرم، افسانه ها.

EA در ماه فوریه اعلام کرد که حدود 5 درصد از نیروی کار خود یا حدود 670 نفر را اخراج خواهد کرد. بخشی از این اخراج ها همچنین شامل لغو گزارش شده FPS جنگ ستارگان در Respawn بود.

بخوانید  پخش تریلر گیم پلی بازی NieR: Automata – The End of YoRHa Edition

یک روز قبل از اعلام EA، سونی تایید کرد که بیش از 900 کارمند خود را در تجارت بازی های خود اخراج خواهد کرد. در ماه ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که بیش از 1900 عضو بخش بازی خود را که شامل Xbox، Activision Blizzard و Bethesda می‌شود، اخراج خواهد کرد.

اخراج‌ها در Respawn و EA تازه‌ترین مورد در صف طولانی اخراج‌های بازی‌ها از آغاز سال 2024 است. در دو ماه اول سال، حدود 8100 توسعه‌دهنده اخراج شدند، که طرفداران و توسعه‌دهندگان را به طور یکسان با تعجب مواجه می‌کند: «چطور شد. به اینجا می رسیم؟” و آنچه در ادامه می آید

تحریریه مجله بازی یک گیمر