توسعه دهنده می گوید که Baldur’s Gate 3 روی Game Pass نخواهد بود



به گفته سوئن وینکه، بنیانگذار استودیو لارین، بازی Baldur’s Gate 3 حداقل به این زودی به Game Pass نخواهد آمد. صحبت کنید IGNمدیر اجرایی گفت که برای بازی بزرگی مانند Baldur’s Gate 3 “بهای منصفانه ای برای پرداخت” وجود دارد و این شامل سرویس اشتراک محبوب ایکس باکس نمی شود.

وینکه گفت: “اوه، ما همیشه از ابتدا می گفتیم که قرار نیست روی Game Pass باشد، قرار نیست روی Game Pass باشد.” او این را پس از اینکه مستقیماً از او پرسیده شد که آیا مایکروسافت پیشنهاد پرداخت به لاریان برای قرار دادن Baldur’s Gate 3 در Game Pass را دارد، گفت.

در حال پخش: نقد و بررسی فیلم Baldur’s Gate 3

او افزود: “ما بازی فوق العاده ای داشتیم، بنابراین فکر می کنم هزینه عادلانه ای برای آن وجود دارد، و فکر می کنم مشکل بزرگی نیست.” علاوه بر این، ما برای هیچ تراکنش‌های کوچک هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کنیم، بنابراین آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. این یک بازی بزرگ گوشتی برای شروع است. بنابراین فکر می‌کنم باید بتواند به همان شکلی که هست وجود داشته باشد. این چیزی است که ما را نگه می‌دارد. بازی های دیگر را انجام دهید.”

مایکروسافت، یک شرکت میلیارد دلاری، به این دلیل که به توسعه‌دهندگان پول پرداخت می‌کند تا بازی‌های خود را در Game Pass قرار دهند تا افراد بیشتری را برای ثبت نام در این سرویس جذب کند. بسیاری سوال می کنند که آیا این شیوه تجاری پایدار و سالم است یا خیر، و هنوز پاسخ روشنی وجود ندارد، تا حدی به این دلیل که خدمات اشتراک در مقایسه با سایر مدل های تجاری بسیار جدید است.

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، خود آشکارا توضیح داده است که هیچ مسیر مشخصی برای معاملات انجام شده برای عرضه‌های Game Pass وجود ندارد. او گفت لبه ارائه‌های Game Pass مایکروسافت «همه جا» هستند، و او می‌داند که می‌تواند «مدیریت‌نشده» احساس کند. در برخی موارد، مایکروسافت هزینه های توسعه یک بازی را به طور کامل تامین می کند و استودیو می تواند بازی خود را در فروشگاه های رقیب مانند پلی استیشن و استیم یا خرده فروشی بفروشد، در حالی که مایکروسافت از مزایای داشتن یک بازی دیگر Game Pass لذت می برد. “برای آنها، آنها خود را از هر گونه خطر منفی محافظت کرده اند. نمایشنامه ساخته می شود. سپس آنها تمام پتانسیل خرده فروشی را دارند، ما این فرصت را داریم که روز و تاریخ را بدانیم. این یک پرداخت یکجا به یک توسعه دهنده،» او گفت.

بخوانید  MultiVersus پرفروش ترین بازی ماه جولای ۲۰۲۲ آمریکا

اسپنسر گفت، در موارد دیگر، ممکن است یک بازی کامل شود و سپس مایکروسافت معامله نقدی انجام دهد تا آن را به Game Pass بیاورد. با این حال، سایر معاملات شامل استفاده و میزان درآمدزایی یک بازی از طریق فروش درون بازی است.

برخی بر این باورند که عرضه در Game Pass می تواند به فروش نسخه های جعبه شده لطمه بزند و این ممکن است تا حدی درست باشد، اما Starfield مایکروسافت توانست در ماه سپتامبر به پرفروش ترین بازی در ایالات متحده تبدیل شود. همچنین در Game Pass نیز منتشر شد. . راه اندازی را ادامه دهید.

بازی Baldur’s Gate 3 یکی از بازی های مورد بحث سال 2023 بود که توسط GameSpot به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. همچنین برنده بازی سال در The Game Awards شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر