بازیگر علاءالدین به فیلم ترسناک لبخند ۲ پیوست


نائومی اسکات بازیگر علاءالدین اولین بازیگری است که تایید شده در فیلم ترسناک لبخند 2 حضور دارد.

پارامونت پیکچرز در حال آماده سازی دنباله آن است فیلم Smile است و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین بازیگر این فیلم ترسناک مشخص شد. نائومی اسکات بازیگر علاءالدین پس از قرارداد با پارامونت پیکچرز به جمع بازیگران فیلم لبخند 2 اضافه شد. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش اسکات در این فیلم ترسناک در دست نیست. به هر حال فیلم ترسناک لبخند اقتباسی از فیلم کوتاه لورا نخوابیده است.

پارکر فین کارگردان لبخند برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه لبخند 2 بازگشته است. فین همچنین قراردادی چند جانبه با پارامونت برای تولید فیلم های ترسناک امضا کرده است. Smile که با بودجه کمی حدود 17 میلیون دلار تولید شد، توانست بیش از 216 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروش کند و اولین فیلم ترسناک اصلی از سال 2016 بود که برای بیش از یک هفته در گیشه آمریکای شمالی صدرنشین شد.

اسکات علاوه بر کارش به عنوان خواننده، بیشتر به خاطر بازی در نقش پرنسس یاسمین در فیلم علاءالدین شهرت دارد و از دیگر آثار او می توان به The 33، Power Rangers، Terra Nova و Anatomy of a Scandal اشاره کرد. اسکات اخیرا در فیلم های دوردست، جادوگران و بازگشت ابدی بازی کرده است که قرار است در سال 2024 اکران شوند.

فیلم لبخند 2 برای اکران در تاریخ 18 اکتبر 2024 (27 اکتبر 1403) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی The Chant با یک تریلر جدید