تنها در تاریکی – چگونه اسکله ها را ایمن باز کنیم در فصل 3

در طول فصل 3 تنها در تاریکی، به یک اسکله مه آلود می روید، جایی که باید یک مانیفست را در یک انبار پیدا کنید. ورود به انبار به خودی خود خیلی سخت نیست، اما در داخل باید یک معما حل کنید و گاوصندوق حاوی مانیفست را باز کنید. اگرچه پاسخ به این معما پس از درک آن ساده به نظر می رسد، اما درک آن در وهله اول کمی چالش برانگیز است.

راه حل ایمن قفل اسکله

یادداشتی که در دفتر انبار به شما داده می شود، از کسب و کار یک مرد صحبت می کند، اما مهمتر از آن، سرنخی منحصر به فرد برای باز کردن قفل گاوصندوق اتاق ارائه می دهد. سرنخ این است که “چی باقی مانده است، بعد درست است و جهنم بازگشته است”، با این سه کلمه به صورت پررنگ. احساس، مفهوم.

این سرنخ تنها چیزی است که برای حل این ترکیب امن دارید.
این سرنخ تنها چیزی است که برای حل این ترکیب امن دارید.

قفل‌های ترکیبی دوار مانند قفل گاوصندوق با چرخاندن شماره‌گیر به عدد صحیح با چرخاندن به چپ (در جهت خلاف جهت عقربه‌های ساعت)، راست (در جهت عقربه‌های ساعت) و دوباره به چپ، همانطور که سرنخ توضیح می‌دهد، باز می‌شوند. بر خلاف دیگر معماها در Alone in the Dark، کلمات رمزآلود موجود در سرنخ به سرنخ دیگری که اعداد را ارائه می‌کند مربوط نمی‌شود، بلکه شما به سادگی باید تعداد حروف هر کلمه را بشمارید که راه‌حل را می‌دهد. 4L، 5R، 4L.

گاوصندوق تمام اعداد را ندارد، اما در عوض از اعداد رومی در برخی مکان ها استفاده می کند. چهار و پنج در گوشه سمت راست پایین، درست قبل از شش روی دکمه شماره گیری قرار دارند. صفحه را به سمت چپ (در خلاف جهت عقربه های ساعت) روی چهار بچرخانید، یک بار روی پنج و یک بار روی 4 بچرخانید تا باز شود. چرخش کامل بین اعداد انجام ندهید، فقط یک بار از 4 به 5 بچرخانید و به 4 برگردید.. هنگامی که ترکیب به درستی درج شد، گاوصندوق باز می شود و می توانید محتویات را بازیابی کنید.

بخوانید  واکنش زک اسنایدر به انتقادات Rebel Moon، طعنه زدن به گوری کات با رتبه R آینده

تحریریه مجله بازی یک گیمر