واکنش زک اسنایدر به انتقادات Rebel Moon، طعنه زدن به گوری کات با رتبه R آینده

کارگردان زک اسنایدر به نقدهای منفی فیلم جدیدش در نتفلیکس، Rebel Moon، پاسخ داده و گفته است که نقدهای بد تعجب آور نیست زیرا واکنش به فیلم های او اغلب “قطبی” است. اسنایدر همچنین در مورد برش های با رتبه R آینده Rebel Moon و دنباله آن صحبت کرد و آنها را “دیوانه” خواند.

اسنایدر در صحبت با Empire گفت که او “تکذیبی” برای نقدهای بد ندارد (Rebel Moon در سایت خواهر GameSpot متاکریتیک در 31 سالگی قرار دارد). “به دلایلی، واکنش به فیلم‌های من بسیار قطبی‌کننده است، و همیشه همینطور بوده است.

در میان چیزهای دیگر، برخی از منتقدان با صحنه تجاوز جنسی در Rebel Moon مخالفت کردند و هالیوود ریپورتر گفت که تلاش اسنایدر برای ایجاد یک دشمن “تهدیدکننده” به سادگی “منزجر کننده” بود. فراتر از این صحنه خاص، بسیاری از نقدها گفتند که فیلم علمی تخیلی الهام گرفته از جنگ ستارگان خیلی خوب نبود.

سوفیا بوتلا، ستاره ماه شورشی، گفت که واکنش منفی به این فیلم «واقعاً روی من تأثیر گذاشت» و افزود که «دیدن اینکه چیزی به این شکل خراب شود، سخت است».

علیرغم نقدهای ضعیف، بوتلا گفت که “مفتخر است که بخشی از آن بوده است” و اگر سریال ادامه پیدا نکند، “بخش بسیار مهمی از زندگی من خواهد بود که برای همیشه از آن دفاع خواهم کرد.”

دنباله The Rebel Moon، The Scargiver، در ماه آوریل به نتفلیکس می آید. و پس از آن، اسنایدر برش‌های «hard-R» از هر دو فیلم را منتشر خواهد کرد که صحنه‌های خشونت و برهنگی بیشتری را در خود جای داده است.

بخوانید  ویژگی های جدیدی که قصد داریم به اندروید 14 اضافه کنیم

اسنایدر گفت، این برش‌های جدید «همه بدی، برهنگی، خشونت و مزخرفات دیوانه‌کننده را خواهند داشت». اسنایدر در توصیف این نسخه ها گفت: “آنها دیوانه هستند. جالب است ببینیم (منتقدان) در مورد برش های کارگردان چه می گویند. این یک کتری ماهی متفاوت است.”

Rebel Moon در نوامبر 2023 در نتفلیکس نمایش داده شد و تعداد بیشتری نسبت به فیلم قبلی اسنایدر در نتفلیکس، ارتش مردگان، ثبت کرد. یک بازی ویدیویی Rebel Moon در سال 2023 توسط توسعه دهنده Super Evil Mega Corp معرفی شده است. این بازی از طریق Netflix Games در دسترس خواهد بود، اما هنوز خبری در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر