مجسمه Persona 3 Reload سبک کلکسیونی را به قفسه شما اضافه می کند

زمان خوبی است که طرفدار Persona باشید، و اگر نسخه اخیر Persona 3 Reload و گسترش آینده آن کافی نیست، وقت آن رسیده است که به صورت فیزیکی عمل کنید. به طور خاص، یک کپی فیزیکی از قهرمان خاموش بازی با این مجسمه جدید از Kotobukiya. این مجسمه که اکنون قبل از رسیدن در ماه آگوست برای پیش‌سفارش در دسترس است، یک کپی چشمگیر از شخصیت اصلی داستان است و اندازه آن تقریباً نه اینچ یا تقریباً 23 سانتی‌متر است.

این مجسمه با قیمت 160 دلار شامل چندین جزئیات دقیق مانند بازوبند ویژه جوخه اعدام فوق‌درسی، پایه احضار Evoker و پایه‌ای است که از قطعات شفاف برای کمک به ایجاد فضایی براق شبیه پرسونا استفاده می‌کند. اگر علاقه مند هستید، می توانید این مجموعه را از Entertainment Earth یا Amazon پیش خرید کنید. در حال حاضر در آمازون فروخته شده است، اما به زودی سهام جدید در این سایت انتظار می رود. اگر مسیر Entertainment Earth را انتخاب کردید، می توانید از کد استفاده کنید WINTER79 برای دریافت حمل و نقل رایگان در ایالات متحده.

Persona 3 Reload: مجسمه قهرمان داستان
Persona 3 Reload: مجسمه قهرمان داستان

آلبوم عکس

Persona 3 Reload اکنون بر روی رایانه شخصی و کنسول در دسترس است و اگر مشترک Game Pass برای رایانه شخصی یا ایکس باکس هستید، می توانید بازی را از طریق آن کتابخانه نیز دریافت کنید. این ماه همچنین شاهد انتشار Persona 3 Reload Expansion Pass بودیم که داستان بازی را با فصل گمشده در اواخر امسال به همراه موارد اضافی بسیار به پایان رساند. موج اول محتوای Expansion Pass قبلاً وارد شده است و 16 آهنگ مورد علاقه طرفداران را از بازی‌های مدرن Persona اضافه کرده است و محتوای بیشتری در ماه مه ارائه می‌شود.

بخوانید  در فروش زمستانی Fanatical، معاملات باورنکردنی بر روی بازی های رایانه شخصی وجود دارد

در نهایت، سپتامبر شاهد یک نسخه به‌روزرسانی شده از اپیلوگ Persona 3 FES، Episode Aigis – The Answer به بازی خواهیم بود. این قسمت پس از رویدادهای Persona 3 Reload، گروه SEES را دنبال می‌کند که در یک حلقه زمانی گیر افتاده‌اند. بازیکنان کنترل Aigis را در حین عبور از Abyss of Time به دست خواهند گرفت و به دنبال راهی برای فرار از زندان مزمن می گردند. اگرچه Expansion Pass به تنهایی ۳۵ دلار قیمت دارد، مشترکین PC و Xbox Game Pass آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر