کریستوفر نولان کار ساخت فیلم بعدی خود را آغاز کرده است

بر اساس شایعات جدید، کریستوفر نولان کارگردان برنده اسکار در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی خود است.

مقالات مرتبط:

صبح دوشنبه همین هفته بود که کریستوفر نولان بالاخره به آن رسید فیلم اوپنهایمر برنده دو جایزه اسکار در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد و اکنون بسیاری منتظرند تا بدانند فیلم بعدی او چه خواهد بود. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناین کارگردان بریتانیایی کار روی فیلم بعدی خود را آغاز کرده است. Puck.news گزارش می دهد که کریستوفر نولان در حال حاضر نوشتن فیلم جدید خود را آغاز کرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که فیلم بعدی نولان چه خواهد بود، اما ورایتی اخیرا گزارش داده است که برخی می گویند ممکن است نولان در حال تولید بازسازی سریال The Prisoner باشد، سریالی معمایی و هیجان انگیز که قدمت آن به دهه 1960 برمی گردد و قبلاً قرار بود یک بار آن را کارگردانی کند. در سال 2009. دیگری. گروه همچنین می گوید که نولان در حال نوشتن یک فیلمنامه جدید اورجینال است.

با این حال او مدتی پیش گفته بود که دوست دارد یک فیلم ترسناک کارگردانی کند و همچنین می دانیم که او فیلم جدیدی از جیمز باند را کارگردانی نخواهد کرد. اوپنهایمر پرفروش ترین فیلم زندگینامه ای تاریخ سینما و همچنین پرفروش ترین فیلم غیربتمن این کارگردان بریتانیایی است. با این حال مشخص نیست فیلم بعدی نولان چه خواهد بود اما بدون شک استودیوهای هالیوودی به دنبال دریافت حق پخش فیلم بعدی او هستند.

کریستوفر نولان او پیش از آن آثاری چون Inception، Follow، Insomnia، The Prestige، Memento، The Dark Knight، Interstellar، Dunkirk و Tenet را کارگردانی کرده است.

بخوانید  Star Wars Battlefront: First Collection Update لیست طولانی مشکلات را برطرف می کند

تحریریه مجله بازی یک گیمر