ساخت یک بازی جدید Metal Gear Solid به نظر بازیکنان بستگی دارد

پس از انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، کونامی با بررسی بازخورد بازیکنان، مسیر آینده این سری را مشخص خواهد کرد.

سری متال گیر با بازسازی مورد انتظار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater بازمی گردد. اگرچه هنوز تاریخ انتشار این بازسازی مشخص نیست، اما طرفداران مشتاق سری متال گیر از هم اکنون سوالاتی در مورد آینده این سری پس از انتشار این بازی دارند. کونامی می گوید که اگر بازسازی متال گیر سالید 3 با استقبال خوبی مواجه شود، احتمالاً در آینده چیزهای بیشتری از این سری خواهیم دید.

کونامی به تازگی یک ویدیوی 20 دقیقه ای از Metal Gear Production Hotline منتشر کرده است با حضور نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده سریال من متال گیر بازی کردم. در این ویدئو، وقتی از اوکامورا در مورد توسعه بازی‌های Metal Gear Solid بیشتر علاوه بر دلتا سؤال شد، او پاسخ داد که تمرکز تیم سازنده در حال حاضر کاملاً روی بازسازی است، اما کونامی پس از انتشار تصمیم می‌گیرد که آیا بازسازی دیگری بسازد یا دیگری. بازسازی به روشی کاملاً جدید توسعه خواهد یافت.

اوکامورا گفت: “اول و مهمتر از همه، ما باید Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را به بهترین بازی تاریخ تبدیل کنیم.” سپس به بررسی نظرات کاربران خواهیم پرداخت. شاید آنها بگویند بهتر است بازسازی بعدی انجام شود یا اینکه با این تیم ساخت یک بازی کاملا جدید مشکلی ندارد.”

در حال حاضر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5، سری ایکس باکس استودیو Virtuos به همراه کونامی مسئولیت ساخت مشترک این پروژه را بر عهده دارند. اگرچه کونامی هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی را اعلام نکرده است، اما پلی استیشن اوایل امسال آن را به عنوان یکی از آثار سال 2024 معرفی کرد.

بخوانید  Best Zombie Games Of All Time

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر