تمام 7 بازی Fallout RPG را فقط با 25 دلار در رایانه شخصی دریافت کنید

اگر برنامه تلویزیونی آینده آمازون Fallout شما را علاقه مند می کند که سری طولانی RPG مبتنی بر آن را امتحان کنید، ما خبرهای خوبی داریم: می توانید هر هفت بازی Fallout RPG را تنها با 25 دلار در یک بسته دیجیتالی در Fanatical خریداری کنید. به طور معمول این بسته 140 دلار قیمت دارد، اما شما می توانید آن را با 82٪ تخفیف برای مدت زمان محدود دریافت کنید.

بسته نرم افزاری Fallout Fanatical شامل نسخه های PC از CRPG ایزومتریک اصلی است افتادن و عاقبت آن، Fallout 2و همچنین فرعی‌های نادیده گرفته شده استراتژی مبتنی بر نوبت، Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. شما همچنین هر چهار بازی نقش‌آفرینی اول شخص منتشر شده توسط Bethesda Softworks را دریافت می‌کنید Fallout 3: Game of the Year Edition، Fallout 4: Game of the Year Edition، Fallout New Vegas: Ultimate Editionو چند نفره آنلاین Fallout 76. این بسته همچنین شامل یک کوپن تخفیف 5 درصدی است که می تواند در خریدهای بعدی Fanatical استفاده شود. همه بازی‌های خریداری‌شده در این بسته به‌عنوان کلیدهای دیجیتالی ارائه می‌شوند که در Steam از آنها استفاده می‌کنید.

در حالی که مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون داستانی مستقل با شخصیت‌های خاص خود را روایت می‌کند که می‌توانید از آن لذت ببرید، حتی اگر هرگز بازی‌ها را بازی نکرده باشید، اما در همان محیط پسا آخرالزمانی به اشتراک می‌گذارد که بازی‌ها و رویدادهای سریال متعارف تلقی می‌شوند. . ، بنابراین اگر مورد علاقه شماست، ارزش دارد با RPG های کلاسیک آشنا شوید.

باندل ارزش برداشتن دارد حتی اگر قصد تماشای برنامه تلویزیونی Fallout را ندارید. چندین بازی Fallout به طور گسترده در بین بهترین بازی های RPG در تمام دوران در نظر گرفته می شوند. Fallout 1، Fallout 2، و Fallout: New Vegas، به ویژه، همگی به دلیل نوشتن با کیفیت بالا و مکانیک های نقش آفرینی عمیق مورد ستایش قرار می گیرند، در حالی که Fallout 3 و 4 به دلیل زمین های بایر گسترده خود که به بازیکنان اجازه می دهد آزادانه کاوش کنند مورد ستایش قرار می گیرند. .

بخوانید  Before Your Eyes در ماه مارس به PSVR 2 می آید

Fanatical در حال حاضر معاملات بیشتری دارد، از جمله بسته نرم افزاری Build Your Own Special Editions که به شما امکان می دهد تا پنج بازی رایانه شخصی نسخه ویژه را با تنها 15 دلار خریداری کنید. همچنین می‌توانید از پیش‌فروش‌های با تخفیف در نسخه‌های پیش‌بینی‌شده رایانه‌های شخصی مانند Prison Architect 2 و Shin Megami Tensei V: Vengeance یا نسخه‌های توسعه‌دهنده مانند Elden Ring: Shadow of the Erdtree، The Elder Scrolls Online: Gold Road و موارد دیگر بهره مند شوید.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر