تریلر No Rest for the Wicked منتشر شد

مون استودیو تریلر نسخه دسترسی اولیه No Rest for the Wicked را منتشر کرده است.

No Rest for the Wicked جدیدترین بازی Moon Studio خالق سری Ori است که قرار است در تاریخ 30 آوریل 1403 (18 آوریل 2024) از طریق Steam در دسترس بازیکنان رایانه شخصی قرار گیرد. به همین مناسبت، تیم سازنده تریلری منتشر کردند که در آن می‌توانیم دنیای ترسناک و چالش‌هایی را که برای قهرمان بازی ایجاد می‌کند، ببینیم.

داستان No Rest for the Wicked در سرزمین Isola Sacra می گذرد، جایی که طاعون شیوع یافته و مردم با آن مبارزه می کنند. در حالی که هیولاهای وحشتناک در جزیره پرسه می زنند، نیروهای دولتی و جناح های شورشی با یکدیگر درگیر می شوند. در همین حال، بازیکنان می توانند با خرید و تجهیز خانه به بازسازی شهر مرکزی و آماده شدن برای ماجراجویی های آینده کمک کنند.

طبق گفته Moon Studio، نسخه دسترسی اولیه No Rest for the Wicked شامل فصل اول کمپین داستانی به همراه طیف گسترده ای از سلاح ها، زره ها و مهارت ها خواهد بود. چالش های روزانه و هفتگی با انواع جوایز ارزشمند، کوئست های جانبی و مطالب دیگر نیز در این نسخه ارائه خواهد شد. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند ماجراهای سیاه چال Cerim Crucible را که به عنوان اصلی‌ترین فعالیت پس از بازی شناخته می‌شود، ادامه دهند.

منظره کوهستانی از یک قلعه در No Rest for the Wicked

سازنده No Rest for the Wicked نیز تایید کرد که قیمت نسخه دسترسی زودهنگام این بازی 39.99 دلار خواهد بود. با این حال، بازیکنان علاقه مند می توانند بازی را با 10 درصد تخفیف به قیمت 35.99 دلار به مدت سه روز پس از عرضه اولیه خریداری کنند. همچنین تایید شده است که نسخه کامل بازی هزینه بیشتری خواهد داشت و با پایان دوره دسترسی زودهنگام افزایش خواهد یافت.

بخوانید  مهندسی بی نهایت: چین چگونه بزرگترین پل دریایی جهان را ساخت؟

برای قیمت گذاری بازی، استودیوی سازنده گزینه های ارائه شده توسط Steam را در نظر گرفته و اخیرا بازی های مشابهی را منتشر کرده است. این استودیو می گوید قیمت گذاری برای حفظ ارزش بالای محتوا در نسخه دسترسی زودهنگام طراحی شده است. تیم مون تکرار کرد که این بازی به صورت آفلاین قابل بازی خواهد بود و هیچ نرم افزار ضد تقلب یا پرداخت درون برنامه ای ندارد.

پس از انتشار زودهنگام No Rest for the Wicked، اولین آپدیت بازی اکنون در دسترس است که بر روی افزودن چند نفره برای حداکثر چهار بازیکن، همراه با پشتیبانی از حالت‌های Co-op و PvP تمرکز دارد. سایر محتوای آینده این نسخه شامل انواع نقشه، دشمنان، باس‌ها، سلاح‌ها، فصل‌های داستان و موارد دیگر خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی اعلام نشده است، اما برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر