تاریخ اکران Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز اعلام شد


آمازون اعلام کرده است که Red One با بازی دواین جانسون و کریس ایوانز در سینماها اکران خواهد شد.

آمازون در حال آماده سازی یک کمدی اکشن برای کریسمس است و اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم اکران سینمایی خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده توسط Deadline، آمازون اعلام کرده است که فیلم Red One در تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) به اکران سینماها خواهد رفت. این فیلم کمدی اکشن پیش از اکران در Amazon Prime Video در سینماها اکران خواهد شد و در حال حاضر تاریخ اکران آن از طریق این سرویس پخش اعلام نشده است.

پیش از این قرار بود بازی Little Red Riding Hood در پایان سال 2023 در آمازون منتشر شود، اما انتشار آن به سال آینده موکول شد. اخیراً فیلم Red One دو بار به عنوان تست برای گروه نمایش داده شد که باعث شد انتظارات فیلم به طور غیر منتظره ای بالا برود. آمازون مسئولیت اکران این فیلم اکشن کمدی در آمریکای شمالی و برادران وارنر را بر عهده خواهد داشت. در بازارهای بین المللی

بازیگرانی که در فیلم Red One حضور داشتند و ایفای نقش کردند عبارتند از دواین جانسون، کریس ایوانز، جی کی سیمونز، بانی هانت، کرنان شیپکا، لوسی لیو، مری الیزابت الیس، نیک کرول، کریستوفر هیوی، جنا کانل و وسلی کیمل. جیک کاسدان کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level فیلم Red One را بر اساس فیلمنامه ای از کریس مورگاننویسنده مسئول 9 قسمت از مجموعه فیلم های سریع و خشن است.

بخوانید  رتبه بندی سنی هسته زرهی 6: آتش سوزی های روبیکون در کره جنوبی
تحریریه مجله بازی یک گیمر