تاریخ اکران Lord of the Rings: Gollum اعلام شد

بازی Lord of the Rings: Gollum بر اساس کتاب The Fellowship of the Ring ساخته شده است جی آر آر تالکین ساخته شده است و بر ماجراهای شخصیت اسمیگل تمرکز دارد که در یک ماجراجویی فانتزی تاریک قدم در سرزمین میانه می گذارد. از آنجایی که قاب باریک گالوم برای مبارزه مناسب نیست، او باید به توانایی های مخفی کاری خود تکیه کند. با این حال، این شخصیت گاهی اوقات باید دستان خود را به خون آلوده کند.

طرفداران سری ارباب حلقه ها می توانند تا دو ماه دیگر بازی اکشن ماجراجویی The Lord of the Rings: Gollum را تجربه کنند.

در بازی The Lord of the Rings: Gollum، بازیکنان می توانند یا به Smigle گوش دهند و مهربانانه رفتار کنند یا در حین گوش دادن به شخصیت Gollum تسلیم خشونت شوند. هیچ کاری مجاز نیست و باید خیلی با دقت تصمیم بگیرید. طرفداران سری ارباب حلقه ها باید منتظر حضور شخصیت های مختلفی مانند گندالف و حتی برخی از شخصیت ها در انتهای کتاب ها مانند عنکبوت غول پیکری به نام شلوب در این بازی اکشن ماجراجویی باشند.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که Nacon و Daedalic Entertainment از انتشار Lord of the Rings: Gollum در 4 ژوئن (25 می) خبر داده اند. این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و پلتفرم رایانه های شخصی (در استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. با این حال، کاربران نینتندو سوییچ برای تجربه این بازی باید تا اواخر سال 2023 صبر کنند.

بخوانید  مت استون توضیح می دهد که چرا South Park: Snow Day هیچ شباهتی به بازی های قبلی ندارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر