بلیزارد محتوای World of Warcraft Dragonflight 2023 را فاش می کند

دو به روز رسانی اصلی برنامه ریزی شده برای سال آینده شامل مناطق جدید، حملات و پاداش های فصلی جدید خواهد بود. لانگدیل گفت که چهار به‌روزرسانی دیگر شامل رویدادهای جهانی جدید، به‌روزرسانی‌های سیستم، سیاه‌چال‌ها، فصل‌های روایت و صحنه‌های برش جدید خواهد بود تا به عنوان پایانی کار کنند. [Dragonflight] یا به عنوان پیش درآمدی برای گام بزرگ بعدی در ماجراجویی وارکرفت عمل کنید. مهمتر از آن، لانگدیل معتقد است که این به روز رسانی ها به بلیزارد فرصت های بیشتری برای پاسخ به بازخورد بازیکنان می دهد. امکان تغییر یا افزودن عناصر گیم پلی درخواستی.

اخیرا Blizzard Entertainment اعلام کرده است که با توجه به برنامه ریزی برای ارائه محتوای جدید برای بازی World of Warcraft: Dragonflight در سال 2023، قصد دارد 6 آپدیت شامل محتوای جدید را در اختیار بازیکنان قرار دهد. از جمله دو بسته توسعه بزرگ که در فواصل نسبتاً مساوی در طول سال آینده منتشر خواهند شد. در همین راستا مایک ایبارامدیر عامل بلیزارد گفت: ما در حال تسریع انتشار به‌روزرسانی‌های Warcraft پس از انتشار Dragonflight هستیم. ما یک بازی زنده می خواهیم که در آن بازیکنان همیشه منتظر یک ماجراجویی جدید باشند.”

در ادامه مطلب هالی لنگدیلتهیه‌کننده ارشد بلیزارد توضیح داد: «در برنامه‌ریزی مسیر آینده پس از انتشار Dragonflight، ما به بازیکنان خود متعهد می‌شویم که این دنیای زنده را گسترش دهند و صادقانه بگویم، باید به عملکردی بهتر از آنچه در گذشته نزدیک تجربه کرده‌ایم دست پیدا کنیم. هدف ما برای Dragonflight این است که با انتشار یک به‌روزرسانی جدید در Test Realms به محض انتشار و در دستان شما، همیشه محتوای جدیدی در گوشه و کنار داشته باشیم.

بخوانید  نقد و بررسی Alone In The Dark – Dimly Lit

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

برنامه تحویل محتوای World of Warcraft Dragonflight در سال 2023

بلیزارد اعلام کرده است که قصد دارد محتوای جدیدی برای World of Warcraft Dragonflight در سال 2023 منتشر کند.

(برنامه ارائه محتوای بازی World of Warcraft Dragonflight در سال 2023)

Dragonflight جدیدترین بسته الحاقی بزرگ برای World of Warcraft است که نوامبر گذشته منتشر شد و بازیکنان را به ماجراجویی های جدیدی در جزایر اژدها می برد. در این بسته الحاقی شاهد مکانیک جدید دراگون سواری بودیم که روشی کاملا جدید و مبتنی بر مهارت برای حرکت در دنیای بازی است، همچنین در بسته الحاقی Dragonflight برای اولین بار شاهد اضافه شدن اولین مسابقه ترکیبی World of Warcraft بودیم. و کلاسی به نام Dracthyr Evokers.

تحریریه مجله بازی یک گیمر