برنامه دسترسی زودهنگام بتای Diablo 4 First World Boss منتشر شد

در طول پنل BlizzCon در سال 2019 انتخاب شدهنگامی که Diablo IV معرفی شد، Candace Thomas، طراح ارشد Encounter، کمی در مورد Ashava صحبت کرد. آشوا یک تهدید همیشه حاضر است و همانطور که کندیس می گوید، “مانند یادآوری دائمی این است که لیلیت مراقب است و هیچ کجا از دروازه های جهنم در امان نیست.”

قبل از اولین جلسه دسترسی بتا Diablo IV، بلیزارد زمان‌های تخم‌گذاری اولین رئیس جهان Ashava را منتشر کرد. آشوا سه بار در روز شنبه و سپس یک بار در روز یکشنبه ظاهر می شود. به عنوان یادآوری، جلسه دسترسی زودهنگام Diablo IV Beta در ساعت 9 صبح به وقت محلی / ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در 17 مارس آغاز می شود و در 19 مارس ساعت 12 صبح به وقت محلی / 3 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان می رسد.

برنامه آشوا

شنبه 18 مارس

  • 10 صبح PT / 1 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • 12 بعد از ظهر PT / 3 بعد از ظهر به وقت شرقی
  • 10 بعد از ظهر PT / 1 بامداد به وقت شرقی

یکشنبه 19 مارس

نسخه بتای Diablo IV شامل Prologue و Act I با سقف کاراکتر 25 است. پیشرفت دسترسی زودهنگام بتا به آخر هفته بتای باز منتقل می‌شود، اگر دو جلسه را ملاقات کنید، اما به بازی کامل منتقل نمی‌شود. اگر به سطح شخصیت 20 برسید، یک لوازم آرایشی Beta Wolf Pack دریافت خواهید کرد.

Candace گفت: «اما برای ما به‌عنوان توسعه‌دهندگان، من فکر می‌کنم که او به نوعی مانند یادبودی از بازی Diablo IV است. “او یک هیولای بزرگ است، اما برای شکست دادن او بیشتر از شما لازم است. مردم باید در همه مناطق جمع شوند تا او را به زیر بکشند، زیرا او فقط یک ماشین قتل غول پیکر است.”

بخوانید  اولین تریلر فیلم Kung Fu Panda 4 The Return of Poo and Friends

باس های جهان دیابلو 4 هیولاهای عظیمی هستند که برای از بین بردن آنها به چندین بازیکن نیاز دارند. همانطور که در a وبلاگ پلی استیشنبلیزارد World Bosses را طراحی کرد تا با حملات خود طیف وسیعی از زمین را پوشش دهد و انواع مختلف اقدامات بازیکنان را به چالش بکشد، مانند کسانی که در فاصله می مانند یا دوست دارند سریع حرکت کنند.

برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید معرفی Diablo IV Beta و همه چیز در مورد Diablo IV.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از جلسه دسترسی زودهنگام بتا آخر این هفته، Diablo IV یک جلسه بتا آزاد از 24 تا 26 مارس خواهد داشت. مشخص نیست که آیا Ashava در همان بازه‌های زمانی شروع بتا آخر هفته ظاهر می‌شود یا خیر، اما بلیزارد احتمالاً نزدیک‌تر به تاریخ آن را در توییتر تأیید خواهد کرد.