جیمز گان رسما فیلم جدید سوپرمن را کارگردانی کرد

جیمز گان نویسنده فیلمنامه Superman: Legacy رسما اعلام کرد که کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است.

مقاله مرتبط:

ماه گذشته بود که جیمز گان و پیتر سافران، روسای استودیو دی سی، اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی را نام بردند. خدایان و هیولاها پرده را باز کرده اند. جیمز گان قرار است نگارش فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را بر عهده داشته باشد اما کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونکارگردان فیلم Superman: Legacy بالاخره فاش شد.

جیمز گان هنگام معرفی Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل می‌کند و حقیقت، عدالت و مهربانی آمریکایی را در دنیایی که مهربانی قدیمی و منسوخ تلقی می‌شود، تجسم می‌دهد. . هنری کاویل قرار نیست به عنوان مرد فولادی در فیلم Superman: Legacy بازگردد و بازیگر جوان‌تری که هنوز انتخاب نشده است جایگزین او شود.

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1402) اکران شود. جیمز گان که اخیرا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به عنوان آخرین همکاری او با مارول، کارگردانی و تهیه کنندگی سریال The Suicide Squad و Peacemaker برای دی سی است. گان علاوه بر فصل دوم سریال Pacemaker، انیمیشن Creature Commandos را خواهد نوشت.

جیمز گان و مارگو رابی در صحنه فیلمبرداری فیلم Suicide Squad

جیمز گان رسماً در توییتر رسمی خود تأیید کرد که وظیفه کارگردانی Superman: Legacy را بر عهده گرفته است و مهر تایید خود را بر شایعاتی که چند هفته است منتشر می شود، می دهد. جیمز گان پس از نویسندگی و تهیه کنندگی Creature Commandos، فیلمنامه Superman: Legacy را خواهد نوشت و همچنین بر روند انتخاب بازیگران سوپرمن نظارت خواهد داشت.

بخوانید  رویداد Warhammer Skulls برای 25 می برنامه ریزی شده است