بررسی کامپیوتر All-in-One MSI


در دنیای تلفن‌ها و تبلت‌هایی که به دنبال جایگزینی لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های بازی هستند که سخت‌افزار آنها چیزی کمتر از قدرتمندترین رایانه‌های رومیزی نیست، کاربران کمتری رایانه‌های همه‌کاره را انتخاب می‌کنند. شاید به همین دلیل است که تعداد کمی از شرکت ها برای به دست آوردن سهمی از بازاری که اپل و iMac های آن نیز حضور دارند، زحمت تولید این مدل های کامپیوتری را به خود می دهند.

با این حال، all-in-one ها همچنان برای گروه خاصی از کاربران محبوب هستند. مشتریان این دستگاه‌ها معمولاً مشاغل و مغازه‌هایی هستند که از پیچیدگی‌های مونتاژ یک سیستم رومیزی، نگهداری آن و احتمالاً ارتقاء آن اجتناب می‌کنند و ترجیح می‌دهند سیستم پایدارتری را حداقل از نظر قطعات در درازمدت به کارکنان خود ارائه دهند. اجرا کن. اینجاست که کامپیوترهای همه کاره فرصتی برای درخشش دارند.

ام اس آی سعی کرد آل این وان های جدید خود را به رقیبی جدی برای آی مک تبدیل کند

MSI یکی از شرکت هایی است که هنوز هم به شدت در بازار تولید کامپیوترهای همه منظوره حضور دارد و هر ساله مدل های مختلفی را برای علاقه مندان به این دستگاه ها عرضه می کند. از جمله این محصولات می توان به آل این وان های سری Modern اشاره کرد که بر اساس دو اصل کلیدی طراحی چشم نواز و سخت افزار قابل قبول وارد بازار شدند. در مقاله بعدی بررسی کامپیوتر All-in-One MSI Modern AM272P 13M با زومیت را دنبال کنید.

MSI علاوه بر سری رایانه‌های همه‌منظوره «مدرن»، دستگاه‌های All-in-one دیگری از سری «پرو» را ارائه می‌کند و همانطور که از نام‌شان مشخص است، در سری مدرن باید منتظر مدل‌هایی با طراحی مدرن‌تر و امروزی باشیم. طرح.

بخوانید  پاسخ جک بلک به "بررسی های وحشتناک" فیلم Super Mario Bros
تحریریه مجله بازی یک گیمر