بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

پس از مشاهده ADS یا HIP تمام سلاح ها به جز Sniper Rifles که روی ADS تنظیم شده است را، روی HIP تنظیم کنید. در حالت Advanced یا پیشرفته شما کنترل بیشتری بر روی شلیک و حرکات خود خواهید داشت و بازی حرفه ای تری را از همان ابتدا تجربه خواهید کرد. بابی کوتیک در مصاحبه جدید خود از تمرکز بیشتر اکتیویژن بلیزارد روی بازار موبایل و انتشار بازی‌های بیشتر برای این پلتفرم خبر داد.

  • در این صورت می‌توانید این فایل‌های پشتیبانی را حذف و فضای زیادی را آزاد کنید.
  • برای دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل نسخه اندروید و ios می‎‌توانید از طریق گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید.
  • بد نیست اشاره کنیم که بخش زامبی نیز قبلا در این اثر بوده، سپس حذف شده و بار دیگر به با محدودیت زمان مجددا در دسترس قرار گرفته است.
  • فروش فوق العاده بالا این فروشگاه باعث شده که امکان خرید دلار با قیمت بسیار پایین‌تر از بازار را داشته باشیم و با قیمت رقابتی فعالیت کنیم.

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید کالاف دیوتی موبایل را نصب کنید، مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می­شود. در این مقاله درباره گیم پلی، ترفند های بازی و همچنین تنظیمات آن صحبت می­کنیم. آی گیم همواره در حال تلاش است تا علاوه برکیفیت و سرعت بالا، امنیت را برای اطلاعات کاربران خود فراهم کند.

گیم پلی کالاف دیوتی / Game Play / CALL OF DUTY

در این فصل با نام « Zombies are back » قرار است دوباره از زامبی‌ها استقبال کنیم، اسلحه جدید Krig 6 را ببینیم و در مپ جدید Haunted Hacienda بازی کنیم. در صورت قبول درخواست، شرکت اکتیویژن آدرس کاملا جدیدی برای وارد شدن شما به اکانت خود، می‌فرستد که باید از این اطلاعات حفاظت و مراقبت کنید. زیرا اگر دوباره به هر دلیلی اکانت کالاف خود را از دست دهید نحوه بازگرداندن اکانت کالاف بسیار مشکل می‌‎باشد .

بخوانید  معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

معرفی بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل (از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران)

بخش لود اوت در بازی ندای وظیفه موبایل مربوط به تنظیمات و آماده سازی تجهیزات جنگی و اسلحه‌های شما است. در اینجا بیش از ۳۰ نقشه و ۱۰ مود مختلف روی‌به‌روی شما است تا از بین آن‌ها انتخاب کنید و با دوستان خود یا بازیکنان دیگر از سراسر جهان مبارزه کنید. در ادامه با این مود‌های متنوع در حالت چند نفره آشنا می‌شوید که در دو بخش Core و Featured برای شما فراهم شده‌اند. لطفاً توجه داشته باشید که این برنامه دارای ویژگی‌های اجتماعی است که به شما امکان می‌دهد با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و بازی کنید و هنگام وقوع رویدادهای هیجان‌انگیز یا محتوای جدید در بازی، اعلان‌هایی را فشار دهید تا به شما اطلاع دهد. استفاده از اطلاعات اکانت فروشگاه اینترنتی پابجی سل با ذکر منبع بلامانع است.

Call of Duty Mobile 1.0.37 – بازی اکشن – بتل رویال ندای وظیفه: موبایل!

با کمک مجله خبری یک گیمر های موجود در بازی کال آف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید. اگربه استراتژی های نبرد واستفاده ازتجهیزات جنگی علاقه دارید، میتوانیدهم اکنون این بازی را دانلود و به بازی بپردازید . یک مپ جدید مورد انتظار است که قرار است به طور خاص برای کالاف دیوتی موبایل باشد و به نام New Vision City منتشر خواهد شد.

http://badorclothesworkshop.ir