معرفی فصل جدید کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile season 7: New vision city گیمفا | 1gamer

تیم خرید موجو شاپ خرید cp کالاف شما را کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می نماید. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید بتل پس و بتل پس باندل را به راحتی برای بازی خود فعال کنید و از بازی خود لذت بیشتری ببرید. چیزی که بازی کالاف دیوتی موبایل را از سایر بازی‌ها متمایز می‌کند، تنوع شخصی‌سازی سلاح‌ها و آیتم‌های بازی است؛ در این بازی، بازیکن با ارتقا سطح، اسلحه‌ها یا پوسته‌های جدید دریافت می‌کند. همچنین، دارندگان سیزن پس به آیتم‌های ویژه‌ای دسترسی دارند، اما بدون سیزن، پس، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هم بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های خوبی در بازی کالاف دیوتی موبایل استفاده کنند.

  • با کمک نقشه های موجود در بازی کال آف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید.
  • 3 وارد پیج بازی می‌‎شوید که باید در آن پنجره گزینه account login را انتخاب کنید.
  • فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد.

بتل پس هم به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و هم نسخه پولی آن قابل دسترسی است که هر دوی آن‌ها دارای جدول زمانی مشابهی هستند. کسانی که برای حضور در رویدادها پول می‌پردازند، می‌توانند از کاراکترها، اسکین‌ها و CP (ارز درون بازی) بیشتر برخوردار شوند. اما باید بدانید کسانی که روش رایگان را به کار می‌برند نیز از قابلیت‌های زیادی بهره‌مند خواهند شد. فصل دوم بازی کالاف دیوتی پر از درگیری‌های مرگبار بود، در این فصل CHOPPER GUNNER رونمایی شد که هلیکوپتری مرگبار برای نابودی دشمنان در حالت مولتی‌پلیر بود و با استقبال بی‌نظیری رو‌به‌رو شد. بزرگترین تغییر فصل سوم کالاف موبایل اضافه شدن نقشه شهری میامی در حالت چند نفره بود.

بخوانید  بهترین قیمت خرید فلاپ درب عقب جک S5 با بهترین قیمت فروشگاه کارمیس ذره بین-پارس قطعه

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل

به‌این‌ترتیب هم فضای کمتری در گوشی شما اشغال می‌شود و هم بازی بدون لگ اجرا می‌شود. البته اصلا نگران پایین آمدن کیفیت گرافیکی نباشید، چون این عناصر فقط روی تنوع ظاهری اثر دارند و از کیفیت بازی کم نمی‌کنند. البته حجم دیتای بازی به دلخواه شما کم‌وزیاد می‌شود؛ به طور مثال اگر نخواهید تمام نقشه‌های بازی، شخصیت‌ها و کامو‌ها را دانلود کنید، حدودا ۱/۵ گیگ اینترنت کافی است و حجمی در حدود ۶ گیگابایت در گوشی شما اشغال می‌شود. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید.

دسته بندی

مجله خبری یک گیمر سی پی کالاف از آی گیم با تضمین قیمتمتنوع بودن بازی، وجود شخصیت های متفاوت، شات‌ گان های هوشمند و نقشه های مهیج در بازی باعث جذابیت بیشتر هرچه بازی شده است. از ویژگی‌های هیجان انگیز بازی، امکان رقابت و مبارزه با بازیکنان مختلف در سرتاسر جهان است. قابل ذکر است بخش بتل رویال از سطح 7 برای بازیکنان قابل دسترس بوده و ترکیبی از بخش Blackout و Pubg Mobile می‌باشد. برای ورود به پول بازی کالاف دیوتی موبایل ، باید از طریق اکانت فیس بوکتان وارد شده و بعد از اتصال، نسبت به خرید cp بازی اقدام نمایید. برای نصب نسخه موبایلی call of duty mobile بر روی گوشی آیفون، به سیستم عامل iOS نسخه 9 و یا گوشی‌ آیفون 5S به بالا نیاز دارید.

همینطور تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می باشد. بعضی اسکین‌های ارائه شده برای این اسلحه‌ها را می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، تهیه کنید. به صورت کلی اگر در گوگل پلی با پیام Device Not Supported (دستگاه پشتیبانی نمی شود) و یا نصب نشد و پیام های از این دست مواجه شدید، بدانید که باید قید تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل را در موبایل یا تبلت خود بزنید. همچنین توجه داشته باشید که نسخه اندروید آخرین اولویت است و رم و پردازنده در اولویت قرار دارند و اینکه شما از سایت های فارسی و ایرانی فایل اپلیکیشن و دیتای بازی را به صورت جداگانه دانلود و نصب کنید، هیچ فرقی به حال شما نخواهد کرد. برای خرید هر نوع Asset یا امکانات درون بازی، باید ابتدا سیستم عامل دستگاه خود و فروشگاه اختصاصی آن دقت کنید. اگر گوش اندوریدی دارید و از گوگل پلی استور خرید می کنید، باید سراغ شارژ اکانت گوگل پلی بروید.

بخوانید  خرید منظره کلش اف کلنز اسکین دهکده قیمت ارزان و تحویل فوری | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر