تریلر معرفی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده را تماشا کنید


یوبی سافت تریلر انتشار بازی Prince of Persia: The Lost Crown را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

مقاله مرتبط:

سری شاهزاده ایرانی یوبی سافت، این بار در قالب Metroidvania بازگشته است. Ubisoft Montpellier مسئولیت ساخت بازی پلتفرم دو بعدی Prince of Persia: The Lost Crown را بر عهده داشت و اکنون تنها یک هفته تا انتشار بازی فاصله داریم.داستان این بازی داستان شخصیتی به نام سارگون را روایت می کند که یک جنگجوی با استعداد و ماموریتش نجات شاهزاده غسان است. با این حال، ماموریت شاهزاده ایرانی به این راحتی پیش نمی رود و او خود را درگیر ماجراجویی و سفر در زمان می بیند.

در کنار انتشار نقدها و نمرات بازی Prince of Persia: The Lost Crown، یوبی سافت تریلری از عرضه آتی این بازی منتشر کرده است.در کنار این تریلر، یوبی سافت اعلام می کند که دموی رایگان این بازی هم اکنون بر روی تمامی پلتفرم های هدف در دسترس است. نسخه ی نمایشی شامل بخش هایی از بازی است و بازیکنان از ابتدای تجربه به چند توانایی و قدرت زمانی دسترسی دارند. از آنجایی که محتوای نسخه ی نمایشی بازی اختیاری است، پیشرفت بازیکنان به نسخه اصلی منتقل نمی شود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 28 دسامبر (18 ژانویه) روی رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر شد. افرادی که نسخه لوکس بازی را خریداری کرده اند می توانند سه روز زودتر بازی را شروع کنند. علاوه بر این، جوایز ویژه ای مانند طلسم پرنده رفاه برای این دسته از خریداران در دسترس خواهد بود.

بخوانید  گزارش مالی کپکام؛ عملکرد درخشان Street Fighter 6 و نسخه‌های ریمیک Resident Evil

دانلود از آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر