پاسخ جک بلک به “بررسی های وحشتناک” فیلم Super Mario Bros



بازیگر جک بلک با بازی در فیلم Minecraft محصول 2025 به یکی دیگر از فیلم های بازی ویدیویی می پیوندد. بلک در مصاحبه ای جدید از حضور خود در آن فیلم صحبت کرد و همچنین به استقبال منفی منتقدان از فیلم Super Mario Bros واکنش نشان داد. او صدای بوسر را گفت.

در آخرین شماره از کل فیلم (از طریق GamesRadarبلک گفت که ماریو و ماینکرافت از این جهت به هم مرتبط هستند که هر دو بازی ویدیویی هستند، اما فیلم Minecraft لایو اکشن است. بلک گفت: «عمل واقعی یک توپ متفاوت از موم است.

او اضافه کرد که پس از بازی در فیلم Nacho Libre که همچنین توسط هس کارگردانی شد، برای همکاری مجدد با کارگردان Jared Hess هیجان‌زده است. بلک گفت: «بازی با جرد لذت بخش بود.

تقریباً هیچ چیز در مورد داستان فیلم Minecraft و همچنین نقش بلک در آن مشخص نیست، اما این فیلم بازیگران زیادی را گرد هم آورده است. در این فیلم علاوه بر بلک، جیسون موموآ، جنیفر کولیج، دانیل بروکس، مت بری، اما مایرز، کیت مک کینون و جمین کلمنت ایفای نقش می کنند. فیلمبرداری در نیوزلند در حال انجام است و گرانت میجر کهنه کار و برنده جایزه اسکار به عنوان طراح تولید در آنجا مشغول به کار است.

همچنین در این مصاحبه، بلک نمرات نقد فیلم Super Mario Bros. روی روتن تومیتوز فیلم دارای یک 59٪ امتیاز تازهدر حالی که امتیاز مخاطب 95 درصد است. بلک گفت که نمایش فیلم را یک ماه قبل از اکران آن دیده است و فکر می‌کند که قرار است موفقیت بزرگی داشته باشد. در نهایت حق با او ثابت شد، زیرا فیلم بیش از 1.3 میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت، حتی اگر امتیاز منتقدان چندان مثبت نبود.

بخوانید  My Best Buy Members: Save $100 On The ASUS ROG Ally

“این فیلم بیرون آمد و نقدهای وحشتناکی دریافت کرد. من می گفتم “آنها چه فیلمی دیده اند؟” خوشبختانه، جهان به Rotten Tomatoes گوش نداد و یکی از بزرگترین موفقیت های تمام دوران بود.”

قبل از ماریو، بلک در سری راه‌اندازی مجدد جومانجی بازی می‌کرد که تا حدودی مربوط به بازی ویدیویی است، زیرا نسخه بازی جومانجی در آن فیلم‌ها یک بازی ویدیویی است. با نگاهی به آینده، بلک صداپیشگی کلاپتراپ را در فیلم Borderlands بر عهده خواهد داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر