سازندگان سابق Saints Row به ساخت بازی جدید Xbox کمک کردند


اعضای سابق Volition اعلام کردند که در ساخت یک بازی جدید ایکس باکس و ایجاد استودیو جدیدی به نام Shapeshifter Games همکاری خواهند کرد.

Volition، خالق Saints Row و Red Faction، از جمله توسعه دهندگانی بود که با اخراج Embracer Group در ماه آگوست تعطیل شدند. حالا کارمندان این استودیو بسته دور هم جمع شده اند و استودیوی جدیدی به نام Shapeshifter Games را تاسیس کرده اند.

اعضای این استودیو طی پیامی در لینکدین از ایجاد Shapeshifter Games به عنوان «استودیوی بازی سازی قرار گرفته در کنار پروژه های در دست ساخت و متشکل از اعضای با تجربه و سابق استودیو Volition» خبر دادند. مت مادیگان در کنار رئیس این شرکت راب لفتز و برایان ترافیسنته به عنوان مدیر مسئول هستند. مت مادیگان در این پست گفت:

“به همراه تعدادی از اعضای سابق Volition، من ایجاد Shapeshifter Games را اعلام می کنم. Shapeshifter Games یک استودیوی بازی سازی AAA مشترک است و هدف ما تامین نیروی انسانی، توسعه و پشتیبانی برای سازندگان مختلف است. اتحاد مجدد با همکاران سابق خود یک فرصت عالی برای کمک به همه افرادی است که تحت تأثیر رویدادهای اخیر در صنعت بازی های ویدیویی قرار گرفته اند.”

Shapeshifter Games اعلام کرد: تمرکز ما بر روی توسعه عناوین AAA است و یکی از اهداف این شرکت ایجاد محیطی امن برای کار بهینه کارکنان است. بر اساس بیانیه Shapeshifter Games، آنها “مشغول کار با یک ناشر بزرگ در IP بعدی خود هستند” و با توجه به مشخصات ای جی نلسوننورفرداز این پروژه با استودیو ایکس باکس لینک شده است اما هنوز نامی از این اثر ذکر نشده است. Shapeshifter Games در حال حاضر برای بخش های مختلف خود استخدام می کند.

بخوانید  نسخه کامل Shin Megami Tensei 5 ممکن است عرضه شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر