نسخه کامل Shin Megami Tensei 5 ممکن است عرضه شود

Shin Megami Tensei V: Vengeance توسط هیئت بازبینی و مدیریت بازی در کره مورد انتقاد قرار گرفت، اما لیست از آن زمان حذف شده است.

این فهرست که توسط Gematsu مشاهده شد، بیان می‌کند که این نسخه کامل Shin Megami Tensei V است که شامل پیشرفت‌ها و محتوای اضافی است. بازی تکه‌هایی از DLC پولی را در قالب تقویت‌کننده تجربه و پول و همچنین نبردهای اضافی دریافت کرد. شایان ذکر است، قهرمان داستان Shin Megami Tensei III، Demi-Fiend، یک باس فایت اختیاری در DLC Return of the True Demon بود.

در حال پخش: نقد و بررسی Shin Megami Tensei V

یک نسخه بالقوه «کامل» Shin Megami Tensei V می‌تواند شامل محتوای DLC منتشر شده قبلی باشد و «بهبودها» می‌تواند به ویژگی‌های جدید کیفیت زندگی یا پیشرفت‌های فنی اشاره داشته باشد.

Shin Megami Tensei V اولین بار در سال 2021 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد. با این حال، درزهایی از Nvidia در همان سال به یک پورت رایانه شخصی بازی اشاره کرد. نینتندو این هفته میزبان یک Partner Direct است، بنابراین ممکن است بازی در آنجا فاش شود.

در بررسی Shin Megami Tensei V از GameSpot، گفتیم: “Shin Megami Tensei V ممکن است کند باشد، اما مبارزات مبتنی بر نوبت استراتژیک و فضای تاریک و پیشگویانه آن یک تجربه RPG چالش برانگیز و ارزشمند را ارائه می دهد.” »

تحریریه مجله بازی یک گیمر