ماد The Fallout: New Vegas Limp Bizkit سرانجام توسط فرد دورست دوباره کشف و تایید شد.

یکی از مهم‌ترین عناصر در تاریخ بازی‌های ویدیویی دوباره کشف شده است، زیرا طرفداران Fallout: New Vegas می‌توانند بازی را بارگذاری کنند و بار دیگر برای ملاقات با فرد Durst، خواننده Limp Bizkit، به شهر بروند. در واقع، آنها ممکن است بخواهند وقتی آن را پیدا کردند به سواری ادامه دهند.

یک داستان سرگرم کننده در پشت این مد وجود دارد، زیرا سال ها پیش منتشر شد و در سال 2015 به شهرت رسید. تهدید Redcap را می توان پس از نصب مد در بازی پیدا کرد و داپلگانگر دیجیتال Durst با صدای Limp Bizkit پاسخ داد. . وقتی با او صحبتی را شروع کردید گاز می گیرد.

نزدیک به یک دهه پیش، این مد از خانه خود در NexusMods ناپدید شد و سازنده آن تأیید کرد که در شن و ماسه زمان گم شده است. Lb8068 در بخش نظرات یوتیوب برای ویدئویی که این مود را به نمایش می گذارد، نوشت: «من اخیراً رایانه خود را مجدداً فرمت کردم، بنابراین شک دارم که فایلی در اینجا باقی مانده باشد.

و سال‌ها بعد، این مد به لطف یک کاربر توییتر دوباره ظاهر شد یوساگی کولا پس از آرشیو کردن آن یوتیوبر Micky D به مردم در مورد کشف مجدد جام مقدس بازی در X/Twitter هشدار داد و پس از اینکه خود دورست پست اصلی را در توییتر نقل کرد، میلیون‌ها بازدیدکننده داشت. واقعاً، دلیلی برای جشن گرفتن که سزاوار آن است که بهترین بطری آب با طعم هات داگ را پیدا کنیم.

در همین حال، Bethesda همچنان مشغول پروژه های دیگری است که توسط نوکر موقت بن استیلر مورد تقدیر قرار نگرفته اند. Starfield سال گذشته منتشر شد و چندین به‌روزرسانی مهم را قبل از توسعه برنامه‌ریزی‌شده دریافت کرد، و مدیر خلاق این شرکت، تاد هوارد، اخیراً در حال سرقت عتیقه‌های کمیاب از دفاتر ایندیانا جونز و از توسعه‌دهنده Great Circle Machine Games دیده شد.

بخوانید  توسعه دهندگان برنامه ای برای انتشار Diablo 4 در Game Pass ندارند

همچنین مجموعه تلویزیونی Fallout اواخر امسال در Prime Video منتشر می‌شود، و با قضاوت بر اساس تریلر اخیر، به نظر می‌رسد که اقتباسی بسیار وفادار از این فرنچایز باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر