داستان مبدأ بتمن اثر فرانک میلر یک بازنشر جدید پیچیده دارد

Batman: Year One برای مدت طولانی به عنوان یک داستان ضروری برای هر طرفدار Caped Crusader در نظر گرفته شده است، و اگر شما علاقه مند به کشف دوباره این داستان کلاسیک از دیدگاهی جدید هستید، پس نمی خواهید انتشار آینده Batman's Rookie Year را از دست بدهید. در گاتهام Batman: Year One Artist's Edition در 16 جولای منتشر می شود و می توانید با پیش خرید در آمازون در این نسخه صرفه جویی کنید، جایی که قیمت آن تا 135 دلار (معمولاً 150 دلار) مشخص شده است.

شرحی ارائه نشده است

چه چیزی این نسخه خاص را بسیار خاص می کند؟ این نسخه مجموعه‌ای بزرگ از داستان چهار شماره‌ای است که بر روی کاغذ با کیفیت بالا در اندازه اثر هنری اصلی ارسال شده توسط دیوید مازوچلی به دی سی کامیکس در سال 1986 تجدید چاپ شده است. . این نسخه شامل تمام جلدها، فضای داخلی، و طرح‌بندی‌هایی که توسط طراح چیپ کید نظارت می‌شود، و این نسخه قطعی سال اول است.

اگر در حال حاضر نمی توانید برای خواندن این داستان مهم شوالیه تاریکی صبر کنید، می توانید یک رمان گرافیکی کلاسیک Batman: Year One را با قیمت حدود 10 دلار انتخاب کنید. اگر ترجیح می دهید جلوی تلویزیون خود استراحت کنید، انیمیشن Year One کار بسیار خوبی در اقتباس از داستان انجام می دهد و با قیمت 19 دلار در بلوری در دسترس است.

اگر داستان را خوانده باشید، می‌دانید که هنر مازوچلی چقدر خارق‌العاده است، که کاملاً مکمل حماسه تاریک نوشته فرانک میلر است. بتمن تنها شخصیت کمیک دی سی نیست که این رفتار لوکس را دریافت می کند، زیرا طرفداران می توانند نسخه DC Classics Artist's Edition نیل آدامز را نیز در اواخر امسال انتخاب کنند، مجموعه ای که هنر کلاسیک نیل آدامز از دهه 60 و 70 را به نمایش می گذارد.

بخوانید  A Real Military Veteran Is Now An Operator In Call Of Duty, And He's The Rock's Cousin

سپس نسخه هنرمندان افسانه‌های جیم لی دی سی است که 25 سال از کار این هنرمند افسانه‌ای را گرد هم می‌آورد و برای طرفداران مارول، شش شماره اول سریال محبوب Black Widow مارک وید و کریس سامنی نیز تغییر شکل می‌دهند. جوانان سلطنتی در Black Release of Widow. نسخه هنرمند.

طرفداران Tomorrow Knight همچنین باید نسخه 25 سالگی کمیک اصلی Batman Beyond را که در اولین پخش سریال انیمیشن از تلویزیون منتشر شد، مشاهده کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر