بازی رومیزی Horizon Zero Dawn تقریبا 30 درصد تخفیف دارد

در حالی که ما هنوز یک حالت همکاری واقعی در Horizon Zero Dawn یا Horizon Forbidden West نداریم، بازیکنانی که به دنبال شکار ماشین‌ها با چند دوست در کنارشان هستند، می‌توانند به جای آن بازی تخته Horizon Zero Dawn را انتخاب کنند. به طور معمول با قیمت 100 دلار به فروش می رسد، مجموعه عظیم رومیزی اکنون فقط 72 دلار است، که یکی از بهترین قیمت هایی است که در طول سال 2024 دیده ایم.

چندین شکارچی قابل بازی در دسترس هستند، که هر کدام مجموعه ای از مهارت های خاص خود را دارند، که باید کمی قابلیت پخش مجدد را به اکشن اضافه کند. بسته به مدت زمانی که برای شب بازی خود دارید، می توانید یک کمپین عمیق اجرا کنید یا چیزها را به جلسات بازی کوچکتر با ماموریت های کوتاه تر تقسیم کنید.

در داخل جعبه چهار شکارچی (نورا مارکسمن، کارجا جنگجو، بازمانده بانوک، اوسرام فورجسمیت)، چهار واچر، چهار استرایدر، چهار گریزر، چهار اسکرپر، دو صدف واکر، دو دندان اره ای و همه کارت های اضافی، تاس و توکن های شما را خواهید یافت. برای یک جلسه بازی نیاز است.

بخوانید  انویدیا قصد دارد تا ماه آینده RTX 4060 Ti را عرضه کند

هنگامی که بازی پایه را چند بار انجام دادید، احتمالاً آماده خواهید بود تا با یک توسعه که حیوانات حتی دشوارتری را به شما ارائه می دهد، مدیریت کنید. بسیاری از آن‌ها امروز به فروش می‌رسند – فهرست کامل برنامه‌های توسعه Horizon Zero Dawn را در زیر می‌بینید.

معاملات بازی های تخته ای Horizon Zero Dawn

تحریریه مجله بازی یک گیمر