انویدیا قصد دارد تا ماه آینده RTX 4060 Ti را عرضه کند

آخرین اخباری که مستقیماً توسط انویدیا به شرکای تجاری این شرکت مخابره شده است، نشان می دهد که هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه کارت های گرافیک RTX 4060 Ti و RTX 4060 وجود ندارد، هرچند به نظر می رسد که نسخه Ti این کارت در ساعت 20:00 عرضه شود. اواخر اردیبهشت (اوایل خرداد) اما در مورد مدل غیر Ti کارت گرافیک 4060، هنوز تاریخی برای انتشار اطلاعات مشخص نشده است.

در واقع مراحل عرضه کارت گرافیک RTX 4060 Ti از هم اکنون آغاز شده و مواردی مانند لیست انتشارات و اینفلوئنسرهایی که قصد بررسی این محصول را دارند تا کنون مشخص شده است. از طرفی انویدیا قصد دارد عرضه محصولات جدید خود را از پنجم همین ماه به کانال های عرضه آغاز کند و به همین دلیل اخیرا هیچ تصویر یا اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

نکته جالب توجه در مورد RTX 4060 Ti این است که انویدیا در این مدل از کارت مشابهی در مقایسه با RTX 3060 Ti استفاده می کند. از آن استفاده کنید PG190 نام دارد. این مورد معمولا در نسل جدید کارت های گرافیک گرین تیم دیده نمی شود، اما ممکن است باعث کاهش قیمت این محصول شود. در هر صورت خانواده محصولات RTX 40 دارای مصرف برق کمتر و سیستم خنک کننده RTX 3060Ti هستند. برای سری 4060 هم میتونه مناسب باشه.البته مدلهای دیگه کارت گرافیک Ti RTX 4060 از کارت جدید PG173 استفاده می کند.

بخوانید  معرفی کلاس Rogue با انتشار تریلر جدید Diablo 4

انویدیا با به روز رسانی اطلاعیه انتشار برگه فنی کارت گرافیک GeForce RTX 4060 Ti به احتمال عرضه این محصول تا پایان اردیبهشت ماه اشاره می کند.