فیلم کامل Super Mario Bros. در توییتر به بیرون درز کرد

علیرغم انتشار غیرقانونی، درآمد این فیلم باکس آفیس همچنان به رشد خود ادامه داد و اکنون یکی از پردرآمدترین فیلم‌های سال است و درآمدی دوبرابر نسبت به سایر فیلم‌های بازی ویدیویی دارد. برادران سوپر ماریو با یک میلیارد دلار در سراسر جهان. تبدیل به یکی از تنها 10 فیلم انیمیشنی شد که به این نقطه عطف رسید. شیگرو میاموتو خالق ماریو در مصاحبه ای با مطبوعات ژاپنی گفت: «برای رسیدن به این سطح از موفقیت برای یک فیلم، کمی شانس می خواهد. اگرچه بسیاری از منتقدان خارجی امتیاز نسبتاً کمی به فیلم دادند، اما فکر می‌کنم این موضوع نیز به بدنامی فیلم کمک کرد. و هوم.”

واضح است که این افشاگری باعث تعجب برخی در مورد توانایی توییتر برای جلوگیری از هک شده است. با افزایش خدمات پخش ویدیو، دزدی دریایی همچنان یک نگرانی اصلی برای صنعت سرگرمی است.

برای اطلاعات بیشتر، نقد فیلم Super Mario Bros را بخوانید. از GameSpot.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این ویدئو قبل از حذف توییتر، حداقل هفت ساعت پس از آپلود، 9 میلیون بار دیده شده بود. این حادثه نگرانی هایی را در مورد کاهش کارکنان توییتر و احتمال سوء استفاده از ابزارهای موجود برای مشترکین آبی ایجاد کرد. مشخص نیست که آیا اکانت “ویدیوهایی که به سختی می روند” که مسئول این نشت است تعلیق شده یا ممنوع است.

فیلم Super Mario Bros که اخیراً از مرز یک میلیارد دلار در گیشه عبور کرد، به آخرین هدف دزدی دریایی آنلاین تبدیل شده است. با توجه فوربسیک حساب توییتر با 1.1 میلیون دنبال کننده، فیلم دو قسمتی را با کیفیت بالا از طریق سرویس اشتراک آبی پلتفرم آپلود کرد که امکان دانلود یک ساعته ویدیو را فراهم می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر