این مجموعه منحصر به فرد Clerks Blu-Ray با 50 دلار تخفیف به فروش می رسد

مجموعه جعبه‌های Premium Clerks I-III یکی از جالب‌ترین مجموعه‌های بلوری بود که سال گذشته به دلیل بسته‌بندی نوآورانه (و نوستالژیک!) منتشر شد. اگر طرفدار Clerks شماست اما نمی‌خواستید 130 دلار در هیئت مدیره خرج کنید، اکنون فرصت دارید آن را با قیمت کمتری دریافت کنید. مجموعه جعبه‌های Premium Clerks I-III با قیمت 79 دلار در آمازون (51 دلار تخفیف) به فروش می‌رسد.

جعبه پریمیوم Clerk I-III
جعبه پریمیوم Clerk I-III

مجموعه باکس Clerks شامل یک مینیاتور سه بعدی از کیس های نمایش نمادین Quick Stop و RST Video، یک اسلات بازگشت VHS کارآمد است که با آن می توانید دیسک ها را ذخیره کنید تا نگران هزینه های دیرهنگام نباشید، و دیواری که می توان با آن خراب شود. مجموعه ای از برچسب ها و جوک ها. لازم به ذکر است که اینها نسخه های 1080p از فیلم های Clerks هستند و کلیدهای دیجیتال هر فیلم در آن گنجانده شده است.

کوین اسمیت، کارگردان در جالب هست فیلم‌شناسی اولین موفقیت بزرگ خود را با Clerks وارد این صنعت کرد.

اولین فیلم Clerks که در سال 1994 اکران شد، دانته هیکس را دنبال می‌کند که در روز مرخصی‌اش در کار بن بست خود در Quick Stop (“حتی قرار نیست امروز اینجا باشم!”) در کنار بهترین بازیگرش. دوست راندال که در فروشگاه اجاره VHS در کنار او کار می کند. بله، آنقدر قدیمی است. انحراف از انواع دیوانه و گاه دور از ذهن به وجود می آید.

در Clerks 2 در سال 2006، این دو پس از تبدیل شدن به یک رستوران فست فود در همان مکان مشغول به کار شدند. Clerks 3 که در سال 2022 اکران شد، رندال را می بیند که به سختی از یک حمله قلبی جان سالم به در می برد و از دوستانش می خواهد که فیلمی درباره زندگی خود در فروشگاه Quick Stop بسازند. هرچه کمتر در مورد فیلم سوم بدانید بهتر است، به خصوص بعد از تماشای Clerks 1 و 2.

بخوانید  تریلر ایندیانا جونز و شماره گیری سرنوشت

اگر می خواهید این مجموعه را تکمیل کنید، آمازون نیز ارائه می دهد Clerk: The Animated Series در دسترس. یک هشدار، این مجموعه بر روی DVD است، پس خود را برای وحشتناک تلویزیون با نسبت تصویر 4:3 آماده کنید. سریال انیمیشن هنوز هم عالی است، به خصوص با قیمت فقط 15 دلار، اما قطعاً نمی خواهید فرزندانتان آن را تماشا کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر