کیت ترانسفورماتور Lego Optimus Prime با بهترین قیمت تاکنون در آمازون مشخص شده است

طرفداران Transformers می توانند Lego Optimus Prime را با 20 درصد تخفیف در آمازون خریداری کنند. این معامله قیمت را به چیزی که در جمعه سیاه و در مناسبتی دیگر در اوایل سال جاری دیدیم، برمی گرداند. اگر در گذشته این معاملات را از دست داده اید، Lego Optimus Prime هرگز کمتر از قیمت فعلی خود یعنی 144 دلار فروخته نشده است. ما تعجب نخواهیم کرد که ببینیم این معامله دوباره به سرعت فروخته می شود. آمازون همچنین تاریخ پایان معامله را مشخص نمی کند، بنابراین ممکن است در هر زمانی ناپدید شود. Lego Optimus Prime از 1508 قطعه تشکیل شده است و مانند سایر مجموعه های لگو در مقیاس بزرگ، برای بزرگسالان و سازندگان با تجربه توصیه می شود.

Optimus آماده استقرار است.
Optimus آماده استقرار است.

چیزی که این لگو خاص را از بسیاری از کیت های مجاز دیگر در این اندازه متمایز می کند این است که سطحی از تعامل را در خود جای داده است. اگرچه ژست‌های پویا انجام نمی‌دهید، می‌توانید اندام‌های Optimus را به آرامی تنظیم کنید، او را با علامت تجاری یون بلستر خود مجهز کنید، و حتی می‌توانید دست او را با Energon-Axe افسانه‌ای او جایگزین کنید.

جادوی واقعی اینجاست که Optimus می‌تواند به حالت کامیون خود تبدیل شود و به راحتی از فرمانده Autobot به یک دکل بزرگ آماده استقرار تبدیل شود. اما رسیدن به آن نقطه لذت بخش است، و با 10 کیسه پر از صدها آجر، فقط بیش از سه ساعت طول می کشد تا Cybertronian مورد علاقه همه را بسازید.

پس از اتمام کار، یک ماکت از Optimus Prime خواهید داشت که به اندازه کافی سبک لگو دارد و تنها چند گل میخ قابل مشاهده است.

بخوانید  Capcom نمایشگاهی را با بازسازی RE4، Ghost Trick Remaster و موارد دیگر اعلام کرد

تحریریه مجله بازی یک گیمر