یک ترابایت کارت گسترش فضای ذخیره‌سازی Xbox فقط با 105 دلار قبل از فروش دریافت کنید

دارندگان Xbox Series X|S که فضای ذخیره‌سازی کم دارند، تنها دو گزینه توسعه بدون محدودیت عملکرد دارند: کارت‌های توسعه انحصاری Xbox Seagate یا Western Digital. به این ترتیب، به طور کلی افزایش فضای ذخیره سازی خود در Xbox نسبت به PS5 (و مطمئناً Nintendo Switch) گران تر است. اما امروز روز خوبی برای کسانی است که به دنبال کارت توسعه هستند. خرده فروش متعلق به آمازون Woot کارت توسعه Seagate 1TB را تنها با قیمت 105 دلار به فروش می رساند که از 150 دلار کاهش یافته است.. Woot این قرارداد را به‌عنوان «مجوز» علامت‌گذاری کرده است و قرار است تا حدود دو هفته دیگر منقضی شود، اما قطعاً آنقدر در انبار باقی نخواهد ماند. این یک معامله عالی است، بنابراین اگر علاقه دارید باید سریع آن را بگیرید.

آمازون و Best Buy کارت توسعه Seagate 1TB را به قیمت 140 دلار می فروشند. این تخفیف 10 دلاری بد نیست با توجه به اینکه معاملات به طور کلی کمیاب هستند، اما معامله Woot بدیهی است که بسیار بهتر است.

این کارت کوچک در یک اسلات در پشت بازی های سری به Xbox Series X قرار می گیرد بدون اینکه ابتدا فایل ها را به درایو داخلی منتقل کنید.

از سری Xbox سری دارندگان سری S که مشترک Game Pass هستند مطمئناً از سرعت ناپدید شدن فضای ذخیره سازی آگاه هستند.

کارت توسعه Seagate 1TB برای Xbox Series X|S
کارت توسعه Seagate 1TB برای Xbox Series X|S

در حالی که می‌توانید از یک هارد اکسترنال معمولی – مانند این مدل ۵ ترابایتی وسترن دیجیتال در فروش – برای ذخیره بازی‌های Xbox Series X|S استفاده کنید، قبل از اینکه بتوانید آن‌ها را در Series بازی کنید، باید مراحل انتقال را طی کنید. کارت توسعه سیگیت یک راه حل بسیار کاربردی است.

بخوانید  گردانندگان برنامه چهارشنبه نتفلیکس توسط یک شخصیت متعجب غافلگیر شدند

تحریریه مجله بازی یک گیمر