گردانندگان برنامه چهارشنبه نتفلیکس توسط یک شخصیت متعجب غافلگیر شدند

گوگ گفت: “هدف این بود که از نظر احساسی برای تماشاگران به اندازه روز چهارشنبه ویرانگر باشد.” “این تنها لحظه واقعی در نمایش است که او را ناراحت می بینید، می بینید که گریه می کند و تکان می خورد. او کسی است که هیچ چیز او را نمی لرزاند. آن لحظه پیدا کردن او – فکر می کنم ممکن است او را از دست بدهد – ویرانگر است.”

در فصلی تلویزیونی که اورتگا بیشتر در صحنه‌هایش اخم می‌کند و جنبه تاریک چهارشنبه را در آغوش می‌کشد، این لحظات هستند که طیفی از احساسات را نشان می‌دهند که بازیگر می‌تواند در کاراکترش ایجاد کند. در حالی که در اوایل فصل، چهارشنبه به Thing می‌گوید که با تهدید به مرگ کم و بیش تحت کنترل اوست، تهدید واقعی برای دوستش بسیار زیاد است.

گوگ ادامه داد: «فکر می‌کنم یکی از احساسی‌ترین لحظات در این برنامه زمانی بود که او متوجه شد که چیز روی ستون اتاق خوابش نصب شده است. این لحظه در قسمت 7، “اگر الان مرا غصه نداری” می آید، زمانی که چهارشنبه به اتاق خوابش برمی گردد و متوجه می شود که چاقو در کف دستش ضربه خورده است. چهارشنبه از دیدن دوستش در چنین حالتی غمگین می شود و زمانی بدتر می شود که او نزدیک بود بمیرد.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویلرهای چهارشنبه نتفلیکس است. کل فصل اول در حال پخش است.

با این حال، زمانی که صحبت از یک شخصیت برجسته در فصل اول سریال به میان می‌آید، Al Gough و Miles Millar یکی از گردانندگان برنامه کمی انتخاب شگفت‌انگیز دارند. با این حال، اگر قسمت های جدید را دیده باشید، به راحتی می توانید ببینید که چگونه این شخصیت خاص مورد علاقه آنها قرار گرفت.

بخوانید  بازی Tekken 8 از crossplay پشتیبانی می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این احساس بسیار زیادی است که باید به دستی نسبت داد که بیشتر روی صحنه‌ها روی انگشتانش می‌دوید و به هر نحوی که می‌توانست به چهارشنبه کمک می‌کرد. اما، در نهایت، کار می کند. حمله Thing یکی از دلخراش ترین لحظات فصل 1 است. خوشبختانه، ما می دانیم که Hand از حمله جان سالم به در می برد و به نجات روز در پایان فصل 1 کمک می کند. در فصل 2 اکشن بیشتری از Thing و Wednesday خواهیم داشت.

با راه اندازی چهارشنبه در نتفلیکس، زمانی که چهارشنبه آدامز در مدرسه شبانه روزی Nevermore Academy که به نظر می رسد به طور انحصاری به آموزش ناهماهنگی های ماوراء طبیعی می پردازد، با تعدادی شخصیت جدید آشنا می شویم. همچنین شاهد نسخه‌های کاملاً جدید شخصیت‌های نمادین خانواده آدامز، گومز، مورتیشیا، پاگزلی و فستر، و همچنین نسخه کاملاً جدید خود چهارشنبه با بازی جنا اورتگا هستیم.

وقتی از گیم اسپات پرسیده شد که کدام شخصیت آنها را غافلگیر کرده است، گیم اسپات انتظار انتخاب شخصی آنها را نداشت. میلار با اشاره به دست بریده شده ای که در طول دهه ها به خانواده آدامز تبدیل شده است، گفت: «شخصیتی که من فکر می کنم ما ریسک بزرگی با او کردیم، و فکر می کنم کاملاً نتیجه داد، Thing است. “من فکر می کنم Thing مانند سلاح مخفی نمایش است. ما این ایده را داشتیم که Thing معتمد چهارشنبه باشد، جایی که شما ممکن است احساس کنید فقط با Thing احساسات واقعی یا افکار واقعی خود را اعتراف می کند.”

بخوانید  انتشار تریلر زمان عرضه بازی Among Us VR

یا البته، فقط این نیست که Thing تنها کسی است که چهارشنبه به آن اعتماد دارد، بلکه آن دست بی‌جسم تنها راه برای نشان دادن این است که او موجودی احساسی است و نه فقط یک ماشین گوتیک مرده.