این احتمال وجود دارد که صداپیشه شخصیت ونوم در آینده نزدیک اطلاعات جدیدی در مورد مرد عنکبوتی 2 مارول بیان کند.


طبق صحبت های جدید تونی تاد به نظر می رسد صداپیشه Venom در Marvel’s Spider-Man 2 به زودی اخبار و اطلاعات بیشتری را در مورد آن اثر خواهیم دید.

بدون شک نسخه دوم بازی Marvel’s Spider-Man به عنوان یکی از موردانتظارترین آثار اول شخص سونی (بازی های انحصاری ساخته شده توسط استودیوهای انحصاری) شناخته می شود. اثری که استودیو Insomniac Games با انتشار اولین نسخه خود در سال 2018 توانست تجربه هیجان انگیزی از حضور در نقش پیتر پارکر را در اختیار بازیکنان قرار دهد. حالا به نظر می رسد زمان زیادی تا تریلر بعدی Marvel’s Spider-Man 2 باقی نمانده است.

همانطور که شما دوستان عزیز یک گیمر احتمالا می دانید در اواخر تابستان گذشته بود که تیم سازنده طی مراسمی Playstation Showcase 2021 رسماً Marvel’s Spider-Man 2 را معرفی کرد. یک بازی ابرقهرمانی جدید که افراد زیادی منتظر تجربه آن هستند. اما اطلاعات محدودی از این اثر در دسترس است و سازندگان تاکنون تنها به تریلر معرفی این اثر که در جریان رویداد مذکور منتشر شده بسنده کرده اند. ظاهرا در جریان آخرین اخبار بازی تونی تاد صداپیشه شخصیت ونوم در این بازی با انتشار توییتی احتمال انتشار نزدیک به اطلاعات و اخبار جدیدی از آن را مطرح کرد.

پیش نمایشی از Marvel's Spider-Man 2

این فرد به تازگی توییتی را در حساب شخصی خود منتشر کرده است که در تصویر زیر مشاهده می کنید. در پاسخ به کاربر دیگری تونی تاد او از دو فعل Watch و Wait استفاده کرد.

از توییت های صداپیشه ونوم می توان استنباط کرد که به زودی اخبار جدیدی از این اثر مورد انتظار به گوش طرفداران مرد عنکبوتی می رسد. جالب است بدانید که این فرد در گذشته نیز اقدامات مشابهی انجام داده بود. در دسامبر 2022، در پاسخ به سوالی در مورد نقش ونوم در Marvel’s Spider-Man 2، او درباره ماهیت مشابه این شخصیت با شخصیت Rhino در Spider-Man: Miles Morales صحبت می کند. جالب اینجاست که صداپیشگان پیتر پارکر و مایلز مورالس در بازی Marvel’s Spider-Man 2 نیز در روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی به این محصول جدید استودیو Insomniac سونی اشاره های متعددی داشته اند.

بخوانید  راهنمای پیش‌سفارش زمین شنی – GameSpot

تصویر توییت تونی تاد صداپیشه مرد عنکبوتی 2 ونوم از Marvel's Spider-Man 2

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ نامعلومی در سال جاری برای بازیکنان کنسول سونی پلی استیشن 5 در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست، آیا نسخه های قبلی را امتحان کرده اید؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Spiderman 2 با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر