راهنمای پیش‌سفارش زمین شنی – GameSpot

اقتباس بازی ویدیویی مانگای کلاسیک Sand Land قرار است در تاریخ 26 آوریل برای PS5، PS4 و Xbox Series X|S عرضه شود. Sand Land در چندین نسخه از جمله نسخه های استاندارد، لوکس و کلکسیونر منتشر خواهد شد. پیش‌سفارش‌های هر نسخه هم‌اکنون از چندین خرده‌فروش در دسترس است و کسانی که بازی را زودتر خریداری می‌کنند، به DLC جایزه انحصاری پیش‌خرید دسترسی پیدا می‌کنند.

ما در زیر به تمام نسخه‌های Sand Land و جایی که می‌توانید آنها را پیش‌سفارش دهید می‌پردازیم، اما ابتدا می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که بازیکنان رایانه شخصی می‌توانند هنگام پیش‌سفارش، ۱۸ درصد در نسخه‌های استاندارد و لوکس Sand Land صرفه‌جویی کنند. در سایت خواهر GameSpot، Fanatic. تخفیف پیش‌سفارش Fanatical's Sand Land نسخه استاندارد را به تنها 49.19 دلار (معمولاً 60 دلار) و نسخه Deluxe را به 57.39 دلار (70 دلار) کاهش می‌دهد، به علاوه یک کد تبلیغاتی با تخفیف 5 درصدی در خرید آینده Fanatical، به‌علاوه جایزه پیش‌سفارش DLC دریافت می‌کنید. در زیر شرح داده شده است. تمام کلیدهای خریداری شده از Fanatical unlock از طریق Steam. برای گیمرهای کنسول، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید کجا می‌توانید Sandland را در PS5، PS4، و Xbox Series X|S پیش‌سفارش کنید و هر نسخه شامل چه مواردی است.

پاداش پیش سفارش زمین شنی

شرحی ارائه نشده است

با پیش‌سفارش Sand Land قبل از 26 آوریل، DLC انحصاری Survivalist Camo Pack را به عنوان جایزه پیش‌سفارش دریافت می‌کنید که سه پوسته استتار منحصر به فرد را اضافه می‌کند که می‌توانید برای همه وسایل نقلیه بازی اعمال کنید. این جایزه همراه با پیش‌فروش است. – سفارشات نسخه های استاندارد، لوکس و کلکسیونر.

Sand Land یک بازی اکشن RPG بر اساس مجموعه مانگای کمتر شناخته شده تک شات از خالق Dragon Ball آکیرا توریاما است. مانند مانگا، بازی در یک زمین بایر پسا آخرالزمانی اتفاق می افتد که آخرین منبع آب توسط یک پادشاه حریص خشک شده است. بازیکنان شاهزاده شیطان جوان بلزبوب را کنترل می کنند که توسط کلانتر یک شهر انسانی در مجاورت ماموریت پیدا می کند تا یک منبع آب جدید پیدا کند. بازیکنان ربات‌ها، تانک‌ها و وسایل نقلیه دیگر می‌سازند تا در نبرد با هیولاها و ارتش سلطنتی پادشاه شیطانی خلبانی کنند و حتی سرزمین‌های جدیدی را که در مانگای اصلی دیده نمی‌شود، کشف خواهند کرد.

بخوانید  بررسی بازی Stray - زومجی

در حالی که داستان و محیط Sand Land فراتر از محدوده مانگای اصلی است، توسعه دهنده بازی، ILCA، Inc.، بار دیگر وفادارانه سبک بصری Toriyama را پذیرفته است. این استودیو قبلاً روی Dragon Quest XI کار کرده است – که همچنین دارای طراحی شخصیت‌ها و هیولاهای توریاما است – و اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی از دیگر فرنچایزهای مانگا و انیمه مانند One Piece: Odyssey و Pokemon Brilliant Diamond / Shining Pearl را انجام داده است، بنابراین ما کنجکاو هستیم. برای اینکه ببینیم تیم چگونه به Sand Land نزدیک می شود که در 26 آوریل راه اندازی شود.

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند

تحریریه مجله بازی یک گیمر