راسل کرو در فیلمبرداری یک صحنه هر دو پای خود را شکست اما ادامه داد

راسل کرو، بازیگر برنده اسکار فاش کرد که در سال 2010 هنگام فیلمبرداری صحنه ای برای رابین هود، هر دو پایش شکست، اما او پشتکار داشت و به فیلمبرداری ادامه داد.

کرو در صحبت با People گفت که این تصادف یک روز در حالی اتفاق افتاد که او مشغول فیلمبرداری صحنه ای بود که در آن شخصیت او، رابین هود، از یک اسکله قلعه به زمین ناهموار زیرین پرید. کرو گفت که سازندگان فیلم «عجله داشتند» تا صحنه را قبل از غروب خورشید فیلمبرداری کنند، و در آینده ممکن است بهتر باشد سطح را با چیزی نرم برای فرود آمدن آماده کنند. اما آنها این کار را نکردند و کرو بهای آن را پرداخت.

او گفت: “با صدها وسیله اضافی در اطراف، تیرهایی که در حال پرواز هستند و مشعل هایی که قلعه را به آتش می کشند، امکان عقب نشینی وجود نداشت.” همانطور که می پریدم، به یاد می آورم که فکر می کردم، “این به درد می خورد.”

پس از برخورد، کرو گفت که مانند “شوک الکتریکی از بدن من عبور کرده است.” او قصد داشت فیلم را تمام کند، بنابراین با وجود اینکه راه رفتن برایش یک چالش بود، درد را تحمل کرد. او گفت: “همه برای هنر. بدون گچ گیری، بدون آتل، بدون مسکن، آنها فقط به کار خود ادامه دادند و به مرور زمان خود را درمان کردند.”

کرو گفت که او هرگز با هیچ کس در تولید صحبت نکرد و هرگز یک روز مرخصی برای بهبودی نگرفت. تا اینکه 10 سال بعد کرو گفت که شروع به تجربه “دردهای بسیار عجیب” کرده است، بنابراین برای معاینه نزد دکتر رفت.

بخوانید  CoD: Warzone 2 And MW2 Season 3 Reloaded Patch Notes Detail Movement Buffs And Major UAV Changes

دکترش به او گفت که می‌تواند «بقایای شکستگی‌ها را در هر دو ساق پا» ببیند و فرض کرد کرو پاهایش را چند وقت پیش شکسته است، که در واقع همینطور بود.

آخرین فیلم کرو، سرزمین بد با بازی لوک و لیام همسورث است و اکنون در سینماها اکران شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر