تعداد زیادی از بازیکنان Palworld را در ماه اول عرضه آن تجربه کرده اند

استودیو Pocketpair در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد بازیکنان Palworld از 25 میلیون بازیکن فراتر رفته است.

طبق آمار منتشر شده توسط استودیو Pocketpair، بازی Palworld در استیم تقریباً 15 میلیون نسخه فروخته است. نسخه Xbox Palworld به 10 میلیون بازیکن نزدیک می شود و در مجموع این تعداد در ماه اول انتشار (در دسترسی اولیه) به 25 میلیون بازیکن می رسد. جزئیات برنامه فروش بازی در ایکس باکس به طور دقیق مشخص نشده است.

زیرا همزمان با خرید Palworld در ایکس باکس استور، این اثر در Game Pass نیز موجود است و به احتمال زیاد قسمت قابل توجهی از بازیکنان آن از طریق این سرویس بازی می کنند. استودیو Pocketper علاوه بر آمار فروش در استیم، به نظرات کاربران این پلتفرم نیز اشاره می‌کند که به این بازی امتیاز «بسیار مثبت» داده‌اند. Palworld 261269 نقد یا نزدیک به 91% از کاربران Steam و 245848 رای مثبت دریافت کرد.

این استودیو ضمن جشن گرفتن این نقطه عطف، اعلام کرد که به “کار برای رفع اشکالات و جلوگیری از تقلب بیشتر در بازی ادامه خواهد داد.” نمودارهای جدید فروش Pocketful کاهش سرعت جذب بازیکن در Paulworld را نشان می دهد، اما شدید نیست. تا 12 فوریه، این بازی 12 میلیون نسخه در استیم و 7 میلیون بازیکن در ایکس باکس فروخته است. این آمار طی سه هفته گذشته 6 میلیون بازیکن افزایش یافته است، یعنی 3 میلیون نفر در هر دو پلتفرم.

    برچسب Palworld 25 میلیون بازیکن

در پاسخ به انتظارات طرفداران برای ادامه محتوای این بازی، مدیر ارتباطات Palworld به آنها پیشنهاد کرد که در حین آزمایش آثار دیگر منتظر محتوای بعدی باشند. مدیر ارتباطات استودیو Pocketper که با نام باکی در شبکه X مجازی شناخته می شود، در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد کم پخش کننده های همزمان برای این کار مشکلی ندارد. زیرا Palworld بازی ای نیست که مدام محتوای جدید دریافت کند.

بخوانید  ناکامی مایکروسافت در رسیدن به نرخ رشد مشترکان گیم پس

در عوض او پیشنهاد کرد که بازیکنان می توانند آثار دیگری را تا انتشار محتوای Palworld بعدی تجربه کنند و به آن بازگردند. موفقیت Palworld باعث شد بسیاری شباهت و طراحی شخصیت ها به دنیای پوکمون را غیرقانونی بدانند. شرکت پوکمون همسایه شونتارو فوروکاوامدیر عامل نینتندو اعلام کرد که در حال بررسی پرونده Paulworld و نقض احتمالی آن هستند.

Palworld اکنون در سری Xbox در دسترسی اولیه است

تحریریه مجله بازی یک گیمر