امکان کارگردانی فیلم جدید سوپرمن جیمز گان

فیلم سوپرمن: میراث قرار است در 11 جولای 2025 (20 ژوئیه 1402) اکران شود. جیمز گان که اخیرا در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 به عنوان آخرین همکاری او با مارول، کارگردانی و تهیه کنندگی سریال The Suicide Squad و Peacemaker برای دی سی است. گان علاوه بر فصل دوم سریال Pacemaker، انیمیشن Creature Commandos را خواهد نوشت.

هفته گذشته بود که جیمز گان و پیتر سافران، روسای استودیو دی سی، اولین فصل از دنیای سینمایی جدید دی سی را نام بردند. خدایان و هیولاها پرده را باز کرده اند. جیمز گان قرار است فیلمنامه سوپرمن: میراث را بنویسد اما تاکنون کارگردان این فیلم مشخص نشده است و خیلی ها بعید می دانند که غیر از گان روی فیلمنامه بنشیند صندلی کارگردانی از فیلم جدید سوپرمن . در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونجیمز گان همچنین می تواند فیلم جدید سوپرمن را کارگردانی کند.

جیمز گان هنگام معرفی Superman: Legacy گفت که سوپرمن در این فیلم میراث کریپتونی خود را با تربیت انسانی‌اش متعادل می‌کند و حقیقت، عدالت و مهربانی آمریکایی را در دنیایی که مهربانی قدیمی و منسوخ تلقی می‌شود، تجسم می‌دهد. . هنری کاویل قرار نیست به عنوان مرد فولادی در فیلم Superman: Legacy بازگردد و بازیگر جوان‌تری که هنوز انتخاب نشده است جایگزین او شود.

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad و رئیس جدید DC Films در برادران وارنر.  کشف

بوریس کیت، سردبیر بخش وبلاگ Heatvision در وب‌سایت هالیوود ریپورتر، در آخرین نسخه خبرنامه Heatvision در آخر این هفته گفت که جیمز گان فیلمنامه فیلم Superman: Legacy را پس از نوشتن و تولید کماندوهای موجود متحرک می‌نویسد. احتمالا کارگردانی فیلم جدید سوپرمن نیز بر عهده خواهد داشت. البته این خیلی تعجب آور نیست، به خصوص اینکه گان قرار است بر روند انتخاب بازیگران سوپرمن نظارت داشته باشد.

بخوانید  دسترسی برنامه نویس به کنسول PS5 با درایو دیسک قابل جابجایی

گفته می شود جیمز گان، رئیس استودیو دی سی می تواند علاوه بر نگارش فیلمنامه، اجرای فیلم Superman: Legacy را نیز برعهده داشته باشد.