دسترسی برنامه نویس به کنسول PS5 با درایو دیسک قابل جابجایی

همچنین این دیسک پلیر را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد. بنابراین در صورت وجود مشکل، نیازی به خرید کنسول جدید نیست. منابع گفته اند که در حالی که این دیسک درایو قابل حمل است، ظاهر کنسول را خراب نمی کند و به طور فیزیکی به PS5 متصل نمی شود. بنابراین، احتمالاً مدل جدید پس از نصب درایو دیسک، شبیه مدل های فعلی است.

سونی در ماه ژوئن اعلام کرد که بیش از 21.7 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را تولید و روانه بازار کرده است. زیرا قطعات سخت افزاری بیشتری در دسترس خواهد بود.

پخش کننده دیسک PS5

این کنسول جدید که در حال حاضر با نام PlayStation 5 D Chassis شناخته می شود، تقریباً سخت افزاری مشابه کنسول های فعلی بازار خواهد داشت. اما مهم ترین ویژگی این مدل جدید داشتن دیسک درایو قابل جابجایی است. این درایو از طریق یک پورت USB-C اضافی در پشت کنسول به آن متصل خواهد شد. این مدل جدید به تنهایی فروخته می شود و با درایو دیسک قابل جابجایی تحویل داده می شود.

حالا هندرسون در خبری جدید درباره آن مدعی شده است که کیت توسعه این مدل به دست سازندگان رسیده و اولین تست های آن حکایت از عملکرد بی نقص این نسخه دارد.

تام هندرسون در گزارش جدید خود از عملکرد عالی پلی استیشن 5 با درایو دیسک قابل جابجایی در تست های توسعه دهندگان صحبت می کند و بار دیگر این شایعه را تقویت می کند.

تام هندرسون چند ماه پیش اعلام کرد که سونی قصد دارد مدل جدیدی از کنسول پلی استیشن 5 را با درایو دیسک قابل جابجایی در سال 2023 عرضه کند. ظاهراً این مدل که انتظار می‌رود در سپتامبر 2023 (10 سپتامبر تا 8 اکتبر 1402) عرضه شود. ، می تواند به طور کامل جایگزین مدل های فعلی PS5 شود که با نام های شاسی B، A و C شناخته می شوند.

بخوانید  پشتیبانی از Crash Team Rumble به پایان رسیده است