پشتیبانی از Crash Team Rumble به پایان رسیده است

Toys for Bob با نشان دادن یک پیام درون بازی، پایان پشتیبانی از Crash Team Rumble را نشان داد.

در میان آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که پشتیبانی از Crash Team Rumble به زودی به پایان می رسد. استودیو Toys for Bob اعلام کرد که این بازی آنلاین چندنفره پس از انتشار آپدیت نهایی در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ (۱۴ اسفند ۱۳۹۳) محتوای جدیدی دریافت نخواهد کرد و امکان خرید کراش کوین (ارز درون بازی) وجود نخواهد داشت.

با این حال، سرورهای Crash Team Rumble در دسترس نیستند. زیرا Toys for Bob می گوید که “بازی پایه باقی خواهد ماند و بازیکنان به یک Battle Pass رایگان 500 سطحی که شامل 104 آیتم جدید است دسترسی خواهند داشت. این شامل تمام محتوای Battle Pass از فصل های 1 تا 3 و همچنین تمام جوایز از رویدادهای قبلی.” »

البته کرش کوین های موجود بازیکنان از بین نخواهند رفت و می توان از آنها برای رسیدن سریعتر به سطوح بالاتر Battle Pass استفاده کرد. پایان پشتیبانی از بازی از طریق یک پیام درون بازی به بازیکنان اعلام شد. این تصمیم با توجه به اینکه استودیو Toys for Bob در حال حاضر به طور مستقل کار می کند و پشتیبانی مایکروسافت را ندارد قابل درک است.

پایان پشتیبانی از Crash Team Rumble

بازیکنان حداقل می توانند Crash Team Rumble را روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و سری ایکس باکس امتحان کنند. Xbox Series S، Xbox One و PC.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پشت صحنه شخصیت جوکر هیث لجر در شوالیه تاریکی برمی خیزد، از شایعه تا واقعیت