کلیپ Bikeriders بی پروایی تام هاردی را نشان می دهد

Focus Features دومین تریلر از درام The Bikeriders به ​​کارگردانی جف نیکولز را منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که Focus Features دومین تریلر فیلم The Bikeriders را با نقش آفرینی منتشر کرده است. باتلر آستین، تام هاردی و جودی کامر با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. این تریلر تعدادی از اعضای یک باشگاه موتور سواری قانون شکن شیکاگو را به تصویر می کشد. Motorcycle Riders قرار بود در دسامبر 2023 منتشر شود، اما به 1 ژوئیه 1403 (21 ژوئن 2024) موکول شد.

دانلود ویدیو از ابرات

در خلاصه داستان The Bikeriders آمده است: «این فیلم زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری را دنبال می‌کند که در طول یک دهه، از یک پاتوق محلی به یک باند فاسد تبدیل می‌شود که شیوه زندگی منحصر به فرد اعضای اصلی را تهدید می‌کند. ” این فیلم بر اساس کتاب عکاسی به همین نام ساخته شده است دنی لیون این فیلم تولید شده و داستان اصلی پیدایش یک باشگاه موتور سواری خیالی در ایالات میانی آمریکا را روایت می کند.

تام هاردی، بازیگر Venom، جودی کامر، بازیگر Killing Eve، آستین باتلر، بازیگر فیلم الویس، نورمن ریدزبازیگر مردگان متحرک، مایکل شانوننماینده راه انقلاب بوید هالبروکبازیگر فیلم لوگان توبی والاسبازیگر سریال جامعه، کارل گلسمن، بازیگر فیلم شیطان نئون مایک سریع است، بازیگر داستان وست ساید و دیمون هریمندر این فیلم بازیگر سریال Justified بازی می کند.

جف نیکولز، کارگردان Loving مسئولیت نویسندگی و کارگردانی The Bikeriders را بر عهده داشت. Bikers نشان‌دهنده همکاری دیگری برای مایکل شانون و جف نیکولز است که قبلاً تهیه‌کنندگی Take Shelter را بر عهده داشتند. فرد برگر، سام هنسون، دیوید کرن، ماریو میلچان و مایکل شیفر به عنوان تهیه کننده اجرایی و آرنون میلچان، کرک پانسینک و دونالد اسپارکس آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کنند.

بخوانید  فیلمبردار Joker 2: دنباله فیلم جوکر غافل‌گیرکننده خواهد بود

تحریریه مجله بازی یک گیمر