جدول فروش هفتگی بریتانیا: خدای جنگ راگناروک به اوج باز می گردد

در ادامه، می توانید نمودار فروش هفتگی انگلستان برای هفته منتهی به 19 دسامبر را در یک گیمر بررسی کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نمودار فروش انگلستان













در هفته منتهی به 19 دسامبر، God of War Ragnarok توانست مقام اول را از FIFA 23 پس بگیرد.

سپس FIFA 23 دوم و Call of Duty: Modern Warfare 2 در رتبه سوم قرار دارند. در همین حال، Pokemon Violet و Maro Kart 8 Deluxe به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفتند.

در هفته گذشته بود که فیفا 23 توانست صدر جدول را از God of War Ragnarok بگیرد و به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود، اما این رهبری تنها برای یک هفته باقی ماند. و هفته منتهی به 19 دسامبر ( 10 دسامبر)، نسخه جدید God of War Jang توانست جایگاه از دست رفته خود را بازیابد.

در نیمه دوم جدول، بازی Nintendo Sports Resort جایگاه ششم را به خود اختصاص داد و بازی Pokemon Scarlet نیز هفتم است. علاوه بر این، Sonic Frontiers در رتبه هشتم قرار گرفت و در انتهای جدول، Animal Crossing: New Horizons و نسخه Nintendo Switch Minecraft به ترتیب در رتبه‌های نهم و دهم قرار گرفتند. نکته جالب در مورد نمودار فروش هفتگی انگلستان برای هفته منتهی به 19 دسامبر این است که هفته گذشته شاهد انتشار بازی The Callisto Protocol بودیم و اکنون در این هفته به دلیل افت 69 درصدی فروش این بازی، جایگاه آن از رتبه ششم به نزول یافت. دوازدهم .

رتبه فعلی

رتبه قبلی اسم بازی برجسته
1 3 خدای جنگ راگناروک دوباره به بالا برگرد
2 1 فیفا 23 از دست دادن سینه بعد از یک هفته
3 2 Call of Duty Modern Warfare 2
4 5 پوکمون ویولت
5 4 Maro Kart 8 Deluxe
6 8 مجموعه ورزشی نینتندو
هفت هفت پوکمون قرمز
8 9 مرزهای صوتی
9 11 عبور حیوانات: افق های جدید بازگشت به لیست 10 بازی پرفروش
ده ده نسخه نینتندو سوییچ Minecraft

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  راهنمای و گزینه های پیوند اجتماعی یوکاری پرتابل Persona 3