الدن رینگ در آمازون و والمارت تخفیف خوبی دریافت می کند

اگر از طرفداران بازی های روح هستید، Elden Ring یک عنوان ضروری است. از فرمول Dark Souls و Bloodborne گیم‌پلی پرخطر و با پاداش دور نمی‌شود، اما طراحی جهان باز آن اثر هنری است که کمتر بازی می‌تواند با آن برابری کند، چه رسد به اینکه از آن پیشی بگیرد. پر از جزئیات و مملو از اسرار دیجیتالی، Elden Ring یک گیم پلی چالش برانگیز و در عین حال جذاب است که همیشه به بازیکنان خود چیزهای جدیدی را برای کشف در هنگام کاوش در سرزمین پهناور پیش روی خود ارائه می دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Tamoor Hussain در بررسی Elden Ring در گیم اسپات نوشت: «در ژانری که با بازی‌های پف کرده و بیش از حد مهندسی شده ساخته شد، Elden Ring تقریباً از هر نظر مغایرت دارد. “تعهد آن به طراحی با تفریق و سپردن مسئولیت ایجاد یک مسیر در دنیای خود به طور کامل بر عهده بازیکن، آن را بالاتر از سایر عناوین جهان باز قرار می دهد. Elden Ring قطعات آنچه قبل از خود بود را می گیرد و چیزی را ایجاد می کند که در تاریخ باقی خواهد ماند. به عنوان یکی از بهترین های تمام دوران: یک پیروزی در طراحی و خلاقیت، و یک بازی جهان باز که به خاطر کارهایی که انجام نمی دهد به اندازه کارهایی که انجام می دهد متمایز است.

بخوانید  تجربه آفلاین Redfall اکنون در دسترس است

در حالی که این قرارداد به طور خاص برای نسخه فیزیکی پلی استیشن 4 اعمال می شود، مهم است که توجه داشته باشید که Elden Ring یک ارتقاء رایگان PS5 را ارائه می دهد.

سال 2022 یک سال پرفروش برای بازی های ویدیویی بوده است، اما در بین تمام عناوین منتشر شده تاکنون، Elden Ring به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. در واقع، Elden Ring به تازگی توسط GameSpot به عنوان بازی سال انتخاب شد. اگر این ماجراجویی دنیای باز فوق‌العاده را بازی نکرده‌اید، می‌توانید نسخه پلی‌استیشن را با فقط ۴۵ دلار در آمازون و والمارت همین الان خریداری کنید.